Begravelse/nedsætning af vores guldklump'Noah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Håber meget i må
Hvis i ikke må, er det måske muligt, at få Noah flyttet, hvor i kan have et sted til ham, lyder til i måske har større behov for at minde end i har troet. Men håber meget du må sætte lille fuglebad, kunne da også se fint ud
Krydser i hvert fald fingre for jer

Har i hørt noget om hvornår i får svar på undersøgelserne ?

Ja jeg tror at jeg har et større behov, end jeg troede ;( .. Vil gerne op til ham hver dag og i hvert fald hver anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Kløver

TR skriver:

kæmpekjrkra

Ja jeg tror at jeg har et større behov, end jeg troede ;( .. Vil gerne op til ham hver dag og i hvert fald hver anden

Stakkels dig, og kæmpe kram
Tror du ikke de er til at snakke med, hvis du forklarer sagen. Sikker på de kan hjælpe til en løsning
Føler sådan med jer, er så frygteligt det i går igennem

Anmeld

29. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Stakkels dig, og kæmpe kram
Tror du ikke de er til at snakke med, hvis du forklarer sagen. Sikker på de kan hjælpe til en løsning
Føler sådan med jer, er så frygteligt det i går igennem

Ved jeg ikk, må tag en snak med dem .. Vil ringe idag og høre om vi må sætte ting deroppe !..

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

TR skriver:

Håberddedetaafædebedsbedstbedsteoogd

Ved jeg ikk, må tag en snak med dem .. Vil ringe idag og høre om vi må sætte ting deroppe !..

Håber det bedste og du kan komme med god update

Anmeld

29. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Taaaak søde

Årh hvor synes jeg bare det er en rigtig træls dag  ..

- Kan ikke finde gnisten til at være på arbejdet/ gå på arbejdet i det helt taget ! ( Skal på fuld tid igen) ..
- Min kæreste er taget væk/uddannelse i 7 uger og er kun hjemme i weekenderne, og det ham der får mig igennem dagen, isår når jeg er på arbejdet..
- Føler mig ret alene..

Ved ikk hva jeg vil og ikke vil :'/ Vil have min kære kæreste HJEM !

Anmeld

29. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Vi må gerne sætte de ting vi vil, men graveren ser gerne at de ikke står på græsset .. Men på de sten ved siden af eller i bedene.

Men har det første stykke tid, ser han igennem finger med at vi sæatter lidt på græsset ..

Anmeld

29. maj 2012

Lykke:)

TR skriver:

Har prøvet at ringe men de tog ikk lige telefonen ..

Hm okay 

Krydser ALT for, at i får lov til at sætte det der 

Anmeld

29. maj 2012

TR skriver:

Har prøvet at ringe men de tog ikk lige telefonen ..

Hm okay 

Krydser ALT for, at i får lov! 

Anmeld

29. maj 2012

TR

BigBabyDream skriver:

Hm okay 

Krydser ALT for, at i får lov til at sætte det der 

Vi må gerne sætte de ting vi vil, men graveren ser gerne at de ikke står på græsset .. Men på de sten ved siden af eller i bedene.

Men har det første stykke tid, ser han igennem finger med at vi sætter lidt på græsset

Anmeld

29. maj 2012

TR skriver:

Men har det første stykke tid, ser han igennem finger med at vi sætter lidt på græsset

Det var dog dejligt! Og også en dejlig personlig ting  

Personligt elsker jeg, at sidde på kirkegården og fortælle og snakke med mine kære 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.