Begravelse/nedsætning af vores guldklump'Noah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

TR

Kofoed. skriver:

Hvor var det en sød urne. Og hvor lækkert i måtte være med til at sætte ham i jorden

Tuder nok i forvejen i dag, men puha, det er hårdt at sætte ens børn i jorden, selvom de er så små.

Taaaaaaaak !

- Ja er rigtig glad for vi fik lov ! ..

Vi var på sygehuset igår og læg vores klage og få svar på de prøver der blev taget, for at finde ud af hva der gik galt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

TR

Becks skriver:

Sikken en smuk urne jeres lille Noah har fået  Og hvor er det et dejligt sted, I kan komme og besøge ham på!

Tanker herfra

Taaaak ! er rigtig glad for det, det tager mindre end 5 min at gå op til fra hvor vi bor

Anmeld

26. maj 2012

TR

come2 skriver:

Hva gik galt hvis man må spørge?

herfra.

En infiktion i liver morgen og navlestrengen .. Der var INTET galt med bette Noah !

- Infiktionen har muligvis kommet fordi jeg døjet meget med blærebetændelse , og det måske var min slim prop der var smuttet, en dag hvor jeg vågnede med slim i trusserne, når den går er der store chancer for infiktion

Og jeg ringe til lægen den gang, og det betød ingenting , de gik mere om i jeg muligvis have blærebetændelse IGEN og om fredagen begyndt jeg at bløde.. osv

Anmeld

26. maj 2012

come2

TR skriver:

En infiktion i liver morgen og navlestrengen .. Der var INTET galt med bette Noah !

- Infiktionen har muligvis kommet fordi jeg døjet meget med blærebetændelse , og det måske var min slim prop der var smuttet, en dag hvor jeg vågnede med slim i trusserne, når den går er der store chancer for infiktion

Og jeg ringe til lægen den gang, og det betød ingenting , de gik mere om i jeg muligvis have blærebetændelse IGEN og om fredagen begyndt jeg at bløde.. osv

Hvor må det være hårdt :O(

Og det er for dårligt de ikke reagerede på det :O((

Anmeld

26. maj 2012

TR

come2 skriver:

Hvor må det være hårdt :O(

Og det er for dårligt de ikke reagerede på det :O((

JA! synes det SÅ dårligt at de ikk undersøger noget mere, hvorfor jeg havde blærebetændelse hele tiden og om det var det !!! ...

I sted for bare at sætte mig på kur hele tiden! ..

Anmeld

26. maj 2012

Kofoed.

TR skriver:

Taaaaaaaak !

- Ja er rigtig glad for vi fik lov ! ..

Vi var på sygehuset igår og læg vores klage og få svar på de prøver der blev taget, for at finde ud af hva der gik galt ..

Kunne de give nogle svar så?

Anmeld

26. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

26. maj 2012

chicka23

Gør mig virkelig ondt. 

Sender de varmeste tanker til jer i denne svære tid. Kan ikke sætte mig ind i hvor frygteligt det må være at have mistet sin allerdyrebarestes skat

Men ville ikke gå forbi uden et

Anmeld

26. maj 2012

Camillos

TR skriver:

Den 23-05-2012 Blev vores bette søn Noah begravet  

Vi fik selv om til at sætte dem ned i jorden .. - Også selvom vi havde valgt at han sku i de ukendses .. Måtte vi gost se hvor han kom til at lægge ! - Det er vi rigtig glade for, nu når vi ikke kunne gå ham ud i vores arme ! :'/ ..

Der var rigtig dejlig vejr den dag, solen skinnede fra den blå himmel! 

Lige lidt billeder fra dagen ..

Moooar savner dig hver dag min stjerne ! Der er ikke en dag , hvor jeg ikke tænker på dig !

hvor er det altså bare trist det her.. Føler med jer. 

Men en rigtig smuk urne 

Anmeld

26. maj 2012

Frk-Lotusblomst

TR skriver:

Taaaak søde !  jeg er også rigtig glad for jeg præcis ved hvor han ligger !  Min lille sol stråle  

Vi har os fået afvide hva der nogenlunde gik galt :/ Vi var på sygehuset igår og give vores klage og der fik vi os svar på de prøver der var blevet taget ! ..

Det var godt søde..

hvad sagde de til du kom med klagen?
Kunne de så fortælle jer noget i kan bruge til noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.