Begravelse/nedsætning af vores guldklump'Noah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Laura.

Jeg får helt ondt i maven... Det gør mig så ufattelig ondt og jeg kan bare ikke klare at læse om nogen der må sige farvel til deres kære små så tidligt ! Det er slet ikke fair !!

Mine tanker går til jer, selvom jeg ikke kender jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

MortilElias2010

Tårer er dyrebare og de græder med jer  

Anmeld

26. maj 2012

Turtles

Sender en tanke og en til dig og din familie.

Anmeld

26. maj 2012

Kofoed.

Hvor var det en sød urne. Og hvor lækkert i måtte være med til at sætte ham i jorden

Tuder nok i forvejen i dag, men puha, det er hårdt at sætte ens børn i jorden, selvom de er så små.

Anmeld

26. maj 2012

Becks

Sikken en smuk urne jeres lille Noah har fået  Og hvor er det et dejligt sted, I kan komme og besøge ham på!

Tanker herfra

Anmeld

26. maj 2012

TR

Månsson skriver:

Massere af tanker til jer

Taaaaak skal du have

Anmeld

26. maj 2012

TR

Frk-Lotusblomst skriver:

Detgør mig stadig så ufatteligt ondt! <3
Jeg sidder med tårer i øjnene.. Hvor er det en smuk urne han har fået. OG et fint sted han blev sat ned. Det er dejligt i ved lige præcis hvor i kan komme og mindes ham og ligge blomster..

Mit hjerte græder for jer/med jer. Og mine tanker går til jer.. <3

Taaaak søde !  jeg er også rigtig glad for jeg præcis ved hvor han ligger !  Min lille sol stråle  

Vi har os fået afvide hva der nogenlunde gik galt :/ Vi var på sygehuset igår og give vores klage og der fik vi os svar på de prøver der var blevet taget ! ..

Anmeld

26. maj 2012

TR

Muhmi skriver:

Har desværre ingen ord der kan trøste i denne svære tid, men jeg ville bestemt ikke gå uden at sende min varmeste medfølelse...

1000 tak skal du have, rigtig sødt af dig ..

Anmeld

26. maj 2012

come2

TR skriver:

Taaaak søde !  jeg er også rigtig glad for jeg præcis ved hvor han ligger !  Min lille sol stråle  

Vi har os fået afvide hva der nogenlunde gik galt :/ Vi var på sygehuset igår og give vores klage og der fik vi os svar på de prøver der var blevet taget ! ..

Hva gik galt hvis man må spørge?

herfra.

Anmeld

26. maj 2012

TR

Laura. skriver:

Jeg får helt ondt i maven... Det gør mig så ufattelig ondt og jeg kan bare ikke klare at læse om nogen der må sige farvel til deres kære små så tidligt ! Det er slet ikke fair !!

Mine tanker går til jer, selvom jeg ikke kender jer..

Rigtig mange tak, skal du have ..

det varmer at folk formår at skrive selvom de ikke kender en ...

Livet er uretfærdigt , når man mindst venter det :'/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.