Jamen, jeg købte nok for omkring de 25.000 kr. inden min guldklump overhovedet kom til verden..
Barnevognen tog en del ca. 10.000 kr. med div. tilbehør... Og så valgte jeg ikke at spare på autostol.. Sætter sikkerhed meget højt...
Det var kun piger der var blevet født i vores familie, så alt tøj osv. valgte jeg at købe fra ny af ;0)
Tremmeseng, kravlegård, bæresele, babyalarmer, puslebord, kar osv. købte jeg også fra ny.. Ja faktisk alt var nyt...
Nogle af tingene kunne jeg da sagtens havde vente med til han kunne bruge det, men jeg pressede forhandleren og fik nogle gode procenter og sparede derved penge ved at købe samlet... Så selv om jeg først er begyndt at bruge nogle af tingene nu, så har jeg alligevel sparet penge idet jeg skulle give mere for den nu, hvis det var...
Nu her hvor jeg venter mig for 2. gang kan jeg jo genbruge nogle af tingene, såsom autostolen, kar osv...
Men skal da stadigvæk ud og købe tremmeseng, stort kar, endnu en kommode osv.. Og idet jeg får en dreng mere har jeg valgt at genbruge noget af tøjet, men vil bestemt også ud og have nyt tøj til ham.. Synes ikke han bare skal arve alt fra hans storebror..
Så jeg har sat 10.000 kr af til nr. 2, og havde nok sat mere af hvis jeg skulle ud og købe barnevogn til nr. 2, men den har mine forældre så valgt at forære mig ;0) Hvis de ikke havde gjort det så var det lige 10.000 kr. mere nr. 2 ville koste inden han ville komme til verden...
Børn koster penge, men som min mand siger så er de værd en øre værd, så betaler gerne hvad det koster ;0)
Vi har faktisk valgt at sige, at når nr. 2 er færdig med at bruge div. ting, såsom autostolen, så giver vi alt væk.. Og vi vil ikke have noget for det.. Hellere se at der er andre der får glæde af det og kan bruge tingene...
Anmeld