Hvor meget kostede jeres baby? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

Stumpen

Mener det var knap 5000 vi brugte på stumpen i sin tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

FrKLA

Dorte W. skriver:

Er lige lidt nysgerrig. Hvorfor skal I ikke have en barnevogn?

Vi bor inde i byen, i lejlighed på tredje sal, ingen kælder eller opbevaringsrum. Og jeg er ikke tryg ved at babyen skal stå nede i gården, når jeg er oppe i lejligheden. Derudover har vi en meget lille bill, hvor der ikke kan være en barnevogn. Så det bliver en klapvogn med en voksipose til når vi skal ud og gå ture i det dejlige danske vejr.
Desuden skulle den klapvogn jeg vil have være lettere at klappe sammen og tage med op i lejligheden..

Kirsten

Anmeld

22. april 2009

Munder

Vi bor inde i byen, i lejlighed på tredje sal, ingen kælder eller opbevaringsrum. Og jeg er ikke tryg ved at babyen skal stå nede i gården, når jeg er oppe i lejligheden. Derudover har vi en meget lille bill, hvor der ikke kan være en barnevogn. Så det bliver en klapvogn med en voksipose til når vi skal ud og gå ture i det dejlige danske vejr.
Desuden skulle den klapvogn jeg vil have være lettere at klappe sammen og tage med op i lejligheden..

Kirsten

Åhhh, det kan jeg da godt se formuften i Det var bare fordi vi har været så glad for vores!

Anmeld

22. april 2009

FrKLA

Dorte W. skriver:

Åhhh, det kan jeg da godt se formuften i Det var bare fordi vi har været så glad for vores!

Kan jeg godt forstå, har snakket meget med mine svigerinder om det, Og de synes at det er vildt underligt at vi ikke skal have barnevogn..
Men fik det super gode råd af en ekspedient i Ønskebørn i Randers, og har egentlig efterfølgende lagt mærke til at der er flere der bruger denne metode..

Kirsten

Anmeld

22. april 2009

MariaMus

Vi købte alt i Babysam til ca. 10.000,- og det var seng, puslebord, barnevogn, badekar, sengetøj, lidt tøj, babyalarm, alt simpelthen. Alt er nyt, min kæreste ville ikke have noget brugt.
Har til gengæld købt en klapvogn igår til 2000,- og er også gået amok med børnetøj efterfølgende.

Anmeld

22. april 2009

snefnug

Jeg ved faktisk ikke helt hvor meget vi brugte, men mellem 5-10.000, men nok nærmest de 5. Vi købte barnevogn da jeg ville have den fra ny, vugge havde vi fra min mands familie, og så købte min mor en del tøj og så har vi arvede en del. Og ting som højstol, weekendseng og andre ting som ikke skal bruges i de første måneder ønskede vi os til barndåben.

Anmeld

22. april 2009

Pia

Vi brugte ca 8000 kr til puslebord, seng, tøj og indretning af børneværelset.
Og så fik vi vores barnevogn af mine dejlige svigerforældre.. Så den mærekde vi jo ikke udgiften til. men den kostede 6700 kr for det hele til den og det var en helt ny emmaljunga som vi er mega glade for..

Kh Pia.

Anmeld

22. april 2009

Miamaja

150.000 kr. og resten vil jeg slet ikke turde regne paa. kobte alt alt for meget

Anmeld

22. april 2009

Munder

Miamaja skriver:

150.000 kr. og resten vil jeg slet ikke turde regne paa. kobte alt alt for meget

Anmeld

22. april 2009

Miamaja

Dorte W. skriver:

ja sporg ikke... godt vi kun har 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.