Hvor meget kostede jeres baby? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

Munder

Miamaja skriver:

ja sporg ikke... godt vi kun har 1

Ja hold da helt farvelade, det kan blive dyrt i det lange løb, hvis I skal have et fodboldhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Fam. Madsen

puha jeg vil skyde på omkring de 15 - 20.000kr.. ikke fordi alt er købt nyt men nok mere fordi jeg er af den type at jeg ville have noget legtøj til når han kom og noget nyt tøj så det brugte jeg en del penge på... men det betyder så også han er faktis har MEGET legtøj idag og MEGET tøj som han ikke ikke lige har det store brug for før han bliver ældre...

Anmeld

22. april 2009

Miamaja

Dorte W. skriver:

Ja hold da helt farvelade, det kan blive dyrt i det lange løb, hvis I skal have et fodboldhold

mon ikke. saa tror jeg gemalen ville gaa i koma

Anmeld

22. april 2009

lonemus

Stumpen skriver:

Mener det var knap 5000 vi brugte på stumpen i sin tid..

Det samme her....barnevognen købte mine forældre til os, for det havde de gjort med min bror's datter, så det fik jeg også.

Jeg syntes altså ikke det har været nogen dyr omgang...først da de startede i institution, så blev det dyrt hver måned

Anmeld

22. april 2009

malou

MANGE MANGE penge... hvor meget nøjagtig har jeg aldrig regnet ud.. men det er langtfra billigt at starte op...

knus malou

Anmeld

22. april 2009

Astrid P

Lige omkring 5000...

Barnevogn - købt brugt for 1500
Seng - foræring af svigerforældrene, de havde en stående på loftet
Puslebord - 400 købt brugt på DBA
Sengetøj, dyner, stofbleer og en masse tøj fik vi brugt fra familie og venner
Badekar fik vi for en 50'er

Resten brugte vi på lidt tøj, nogle numseklude, nogle puslehydebetræk og en uro til over sengen (vi fik dog 3 i barselsgaver).

Men det var ca hvad vi brugte de første måneder...

Anmeld

23. april 2009

Mormilla

Vi købte meget brugt. Men ca.15000 brugte vi...

Anmeld

23. april 2009

Mathilde

Jeg vil tro det løber op i ca. 12 - 15000kr med ALT lige fra barnevogn til babyolie

Anmeld

23. april 2009

fam.4xc

Rosa skriver:

Sådan alt i alt, hvor mange penge brugte I så cirka på udstyr og diverse til jeres første barns ankomst?

Har læst i en artikel at folk brugte alt mellem 2-3000 kr og 40.000 kr på babyudstyr inden og lige efter barnet blev født... Herunder sengeudstyr, badegrej, tøj, pusleudstyr og alt muligt andet...
Og kan I huske hvad pengene gik til?

Synes 40.000 kr lyder fuldstændigt vanvittigt - det kan da ikke være rigtigt, eller hvad?

KH
Rosa som ikke liiiige kan finde 40.000 i budgettet til en designer-indpakket baby, og som ikke har noget som helst argument imod at låne / købe brugt...

Alene barnevognen kostede 9999,- godt nok med en del tilbehør til, men så løber det jo alligevel ret så hurtigt op, autostol, senge osv er jo ik det billigeste... Noget ku man måske og ønske sig til dåbs gaver...
Vognen fik vi af mine forældre og er lige nu ved at sælge den... lidt mærkelig fornemmelse alligevel

Anmeld

23. april 2009

LineD

Vi er ikke de rigeste i verden og er begyndt at samle sammen til bejs

vi har allerede en dell tøj og legetøj.

Seng får vi af svigerfar (han arbejder med børnembler) og evt. også puslebord

barnevogn og klapvogn får vi afmine forældre, købt brugt, det er ikke et problem her i huset

Og så må vi se hvad vi mangler

Men regner slet ikke med der bliver de store udgifter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.