Hvad Vejede jeres bebser i uge 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

babymus77

Polarpigen skriver:

Han blev skønnet til 1832 i uge 31+ & kom til verden 39+4 og vejede 3928 g. Så skønnet passede vist ikke helt.

Hende der scannede mig sagde, at fortsatte den vækst så kunne han ende ud i 36-4000 g.... Alt efter hvor meget han tog på tilsidst;-) De runde kinder han har er nok alle de karameller jeg har haft svaghed for;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Frejsmor

babymus77 skriver:

Det er rigtig sjovt at se hvad bebserbe vejer nu, og resten af tiden, og hvad de ender ud i:-) Var han så lang??

Ja nemlig.. Det er helt sikkert rigtig sjovt at se og det er også sjovt at se hvor meget JM faktisk kan skønne forkert hehe, han blev skønnet til at ville veje 3800g v. fødslen og det var lige 0,5kg forkert..

Han var ikke meget lang, 54cm, men lidt længere end gennemsnittet vil jeg tro..

Men det har udlignet sig nu, nu er han ikke længere en kæmpe stor basse i forhold til de andre jævnaldrende.. Han er knap 8mdr. og omkring 9kg og 74cm..

Anmeld

23. maj 2012

AnnaB.

babymus77 skriver:

Jaa den sidste tid, kan de jo tage godt fat;-) Ihh du må lige give lyd i morgen;-)

Så har vi resultatet af dagens scanning: 2906 gram Jeg er idag 36+0, og baby har taget ca 200 gram på om ugen, de sidste 4 uger.

Anmeld

23. maj 2012

babymus77

AnnaB. skriver:

Så har vi resultatet af dagens scanning: 2906 gram Jeg er idag 36+0, og baby har taget ca 200 gram på om ugen, de sidste 4 uger.

Ihh hvor fin en størrelse:-) min datter kom en måned før og vejede 2900 og 50 lang;-)

Anmeld

23. maj 2012

babymus77

Frejsmor skriver:

Ja nemlig.. Det er helt sikkert rigtig sjovt at se og det er også sjovt at se hvor meget JM faktisk kan skønne forkert hehe, han blev skønnet til at ville veje 3800g v. fødslen og det var lige 0,5kg forkert..

Han var ikke meget lang, 54cm, men lidt længere end gennemsnittet vil jeg tro..

Men det har udlignet sig nu, nu er han ikke længere en kæmpe stor basse i forhold til de andre jævnaldrende.. Han er knap 8mdr. og omkring 9kg og 74cm..

Nej han har da en super fin størrelse:-) Det utroligt så meget man mærker efterhånden når de rører sig;-) jeg tog lige en lur men vågnede af at jeg fik en fod i siden;-) Skønt......

Anmeld

23. maj 2012

Frejsmor

babymus77 skriver:

Nej han har da en super fin størrelse:-) Det utroligt så meget man mærker efterhånden når de rører sig;-) jeg tog lige en lur men vågnede af at jeg fik en fod i siden;-) Skønt......

Iih ja det er skønt, nyd det så længe det varer, jeg kan godt savne det lidt engang imellem og jeg er allerede helt vildt skruk igen og vil gerne have en lille en mere inden alt for længe hehe..

Anmeld

23. maj 2012

babymus77

Frejsmor skriver:

Iih ja det er skønt, nyd det så længe det varer, jeg kan godt savne det lidt engang imellem og jeg er allerede helt vildt skruk igen og vil gerne have en lille en mere inden alt for længe hehe..

Ska nyde ham så meget;-) Glæder mig så ubeskriveligt meget!!!! Det er den sidste jeg får så det skal nydes i fulde drag!!!:-) I må bare i gang så ;-) Så han kan blive storebror;-)

Anmeld

23. maj 2012

Moar2011

babymus77 skriver:

Jaa var til et lille kig indenfor i dag, kan slet ikke lade være;-) Og vores lille skønne sønnemand hyggede sig;-) Han lå bare og grinte, og smaskede;-) Kan desværre ikke få billed over herpå, så det må jeg gøre en anden dag..... Jeg er i dag 31+0 og han vejer 1825g gode kinder;-) Glemte at spørge om længde ;-) Hvad vejede jeres bebser deromkring??!??

mellem uge 29 og 31 vejet storm ca 1100g

Anmeld

23. maj 2012

babymus77

Babyklar skriver:

mellem uge 29 og 31 vejet storm ca 1100g

Der er godt nok meget forskel:-) Hvad vejede han ved fødsel;-)

Anmeld

23. maj 2012

Moar2011

babymus77 skriver:

Der er godt nok meget forskel:-) Hvad vejede han ved fødsel;-)

-

jamen jeg fødte jo 33+3 der vejet han 2208g.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.