Hvad Vejede jeres bebser i uge 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Guldimaven

I uge 30, vejede min 1500g..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

AnnaK89

I uge 32 vejede vores pige 2131 g Det var en scanning

Anmeld

22. maj 2012

JH12

babymus77 skriver:

Ihh og hun er bare sÅåå fin:-)) Er spændt på om vores fortsætter i den hast... :-)

Tak
Baby skal nok vokse sig til en fin størrelse

Anmeld

22. maj 2012

babymus77

Guldimaven skriver:

I uge 30, vejede min 1500g..

Og du har snart termin??? Ihh bliver spændende;-) Ønsker dig en dejlig fødsel!!

Anmeld

22. maj 2012

babymus77

AnnaKJ skriver:

I uge 32 vejede vores pige 2131 g Det var en scanning

Det varer heller ikke længe inden du er ved vejs ende;-) Bliver spændende;-)

Anmeld

22. maj 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Vores har også nogle ordentlige runde kinder Hehe men det er jo kune posetivt at de er i lidt god stand!

Det her billed er fra uge 29 og der har han allerede nogle fine store runde kinder

Han er da en lækkermås;-) Vores er også godt i stand;-) Lækkert hehe;-) Og når de så smiler, er det bare ikke til at stå for;-)

Anmeld

22. maj 2012

Annana89

babymus77 skriver:

Han er da en lækkermås;-) Vores er også godt i stand;-) Lækkert hehe;-) Og når de så smiler, er det bare ikke til at stå for;-)

Tak Jeg havde forestillet mig at de var meget mere ranglet og tynde på det tidspunkt! Men der fik jeg mig en overraskelse da jeg så vores lille lækre rundkindet bebse!

Jeg fik af vide at hvis han holde sin vægsthastighed så vilel han ende på cirkus 3500g.

Vi var desværre ikke så heldige at få et smil for lillemanden valgte at lægge sig til at sove Men vi så han smaskede og truttede helt vildt med sin mund. Og så så vi to meget hurtige blink!

Men ihh et smil må være fantatsisk

Anmeld

22. maj 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Tak Jeg havde forestillet mig at de var meget mere ranglet og tynde på det tidspunkt! Men der fik jeg mig en overraskelse da jeg så vores lille lækre rundkindet bebse!

Jeg fik af vide at hvis han holde sin vægsthastighed så vilel han ende på cirkus 3500g.

Vi var desværre ikke så heldige at få et smil for lillemanden valgte at lægge sig til at sove Men vi så han smaskede og truttede helt vildt med sin mund. Og så så vi to meget hurtige blink!

Men ihh et smil må være fantatsisk

Jaa jeg var også solgt til stang lakrids!!!! Hun sagde at det kunne let ryge op omkring 36-4000 g så behøver de nu heller ikke blive størrere:-) Jeg glæder mig som vanvittig:-) Jeg havde ikke regnet med, at han egentlig var så stor:-) han lå dybt med hovedet, gjorde han også ved sidste Jdm besøg... Og så numsen helt op til brystbenet;-) Tror da pokker man ikke har så meget luft.....

Anmeld

22. maj 2012

AnnaK89

babymus77 skriver:

Det varer heller ikke længe inden du er ved vejs ende;-) Bliver spændende;-)

Nej, har da heldigvis kun ca. 5 uger tilbage - så det er bare rigtig dejligt

Men nu er mine ankler også forsvundet pga. vand i fødder og ben, så nu vil jeg snart gerne have min krop igen

Anmeld

22. maj 2012

AnnaB.

Vores baby blev scannet til 2143 gram sidst i uge 32 og skønnet til 2500 gram ved jordmoderen i uge 35.

Skal til scanning igen i morgen - bliver spændende, at høre hvor stor den er blevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.