Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnaKJ skriver: Ja det er ubehageligt og giver mega meget uro i benene om aftenen Men mon ikke vi overlever?
Ja det er ubehageligt og giver mega meget uro i benene om aftenen
Men mon ikke vi overlever?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babymus77 skriver: Smiler det ligger også tæt på vores;-) Det er lidt sjovt at se hvor de ender og hvor meget de guffer til sig;-)
Smiler det ligger også tæt på vores;-) Det er lidt sjovt at se hvor de ender og hvor meget de guffer til sig;-)
D-Micka skriver:Ja Og sjovt at sammenligne med andre
babymus77 skriver: Ja det frygtelig så nysgerrig man er omkring det lille væsen :-) Jeg glæder mig bare så meget:-)
Ja det frygtelig så nysgerrig man er omkring det lille væsen :-) Jeg glæder mig bare så meget:-)
D-Micka skriver:Ja hehe .. Det hører jo med (:Kan jeg godt forstå.. Ventetiden kan føles så evig lang ..
babymus77 skriver: Uhhh ha ja, så lang så lang!!!!
Uhhh ha ja, så lang så lang!!!!
babymus77 skriver: Jaa den sidste tid, kan de jo tage godt fat;-) Ihh du må lige give lyd i morgen;-)
Jaa den sidste tid, kan de jo tage godt fat;-) Ihh du må lige give lyd i morgen;-)
Jeg giver lyd
Sidst havde baby en tyk mave og lange fødder - og så kunne vi se pletter af hår på dens hovede. Ha ha ha, skal lige arbejde lidt med det billede!
Her blev Frej vurderet til 2209g, ved en skanning da jeg var 31+1, han kom til verden 40+5 og vejede 4306g..
Frejsmor skriver: Her blev Frej vurderet til 2209g, ved en skanning da jeg var 31+1, han kom til verden 40+5 og vejede 4306g..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128