Hvad Vejede jeres bebser i uge 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.317 visninger
53 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

babymus77

Jaa var til et lille kig indenfor i dag, kan slet ikke lade være;-) Og vores lille skønne sønnemand hyggede sig;-) Han lå bare og grinte, og smaskede;-) Kan desværre ikke få billed over herpå, så det må jeg gøre en anden dag..... Jeg er i dag 31+0 og han vejer 1825g gode kinder;-) Glemte at spørge om længde ;-) Hvad vejede jeres bebser deromkring??!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her blev baby vudertet til at veje ca 2224 i uge 32. Stine

Anmeld

22. maj 2012

babymus77

StineW79 skriver:

Her blev baby vudertet til at veje ca 2224 i uge 32. Stine

Oki var det kun en vudering?? Eller scanning?? :-)

Anmeld

22. maj 2012

JH12

Lægen skønnet baby til 2200 gram i uge 32

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det var til en kontrol scaning. Fik at vide at hun lå i den høje ende og nok kommer til at veje ca 4 kg til termin. Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

babymus77

StineW79 skriver:

Det var til en kontrol scaning. Fik at vide at hun lå i den høje ende og nok kommer til at veje ca 4 kg til termin. Vh stine

Ihh bliver spændende:-)) Vores lille fyr havde bare nogle kinder hehe:-))

Anmeld

22. maj 2012

babymus77

Joyce1986 skriver:

Lægen skønnet baby til 2200 gram i uge 32

Ihh og hun er bare sÅåå fin:-)) Er spændt på om vores fortsætter i den hast... :-)

Anmeld

22. maj 2012

Annana89

Jeg var også til vægstscanning i uge 31+1 og der vejede bettemanden 1809g som skulle være meget gennemsnitlig.

Med hensyn til længden på bebse fik jeg af vide at det kunne de ikek længere måle fordi de ligge så krøllet sammen derinde og de efter uge 20 er meet individuelle i længden! Så det må komme som en suprice når han vil ud

Anmeld

22. maj 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Jeg var også til vægstscanning i uge 31+1 og der vejede bettemanden 1809g som skulle være meget gennemsnitlig.

Med hensyn til længden på bebse fik jeg af vide at det kunne de ikek længere måle fordi de ligge så krøllet sammen derinde og de efter uge 20 er meet individuelle i længden! Så det må komme som en suprice når han vil ud

Thi hi ja præcis:-) Ham her må ha hans kinder efter alle de karameller jeg kan guffe;-))

Anmeld

22. maj 2012

Annana89

babymus77 skriver:

Thi hi ja præcis:-) Ham her må ha hans kinder efter alle de karameller jeg kan guffe;-))

Vores har også nogle ordentlige runde kinder Hehe men det er jo kune posetivt at de er i lidt god stand!

Det her billed er fra uge 29 og der har han allerede nogle fine store runde kinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.