Hvad Vejede jeres bebser i uge 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

babymus77

AnnaKJ skriver:

Nej, har da heldigvis kun ca. 5 uger tilbage - så det er bare rigtig dejligt

Men nu er mine ankler også forsvundet pga. vand i fødder og ben, så nu vil jeg snart gerne have min krop igen

Jeg mærkede også for første gang mine fødder var lidt hævede i dag så det kommer sikkert også snart her:-) Gruer for når varmen rigtig kommer til sommer!!! Og jeg har længe endnu!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Annana89

babymus77 skriver:

Jaa jeg var også solgt til stang lakrids!!!! Hun sagde at det kunne let ryge op omkring 36-4000 g så behøver de nu heller ikke blive størrere:-) Jeg glæder mig som vanvittig:-) Jeg havde ikke regnet med, at han egentlig var så stor:-) han lå dybt med hovedet, gjorde han også ved sidste Jdm besøg... Og så numsen helt op til brystbenet;-) Tror da pokker man ikke har så meget luft.....

Ja det er aldrig helt til at vide hvor store de "små" har tænkt sig at blive

Til sidste scanning og sidste lægebesøg lå vores bebse med rumpen nedaf Så de forberdte mig på at jeg ikek skulle blive forskrækket hvis det blev kejsersnit. Han kunne stadig nå at vende sig selvf. men de så ikke glade ud da de opdagede at han lå den "forkerte" vej. Så håber bare han når at vende sig selv! Men puha nogle gange kan jeg også bare mærke hans hoved spænder helt opp i ribben og alt andet den vej! Så får man lige åndenød

Anmeld

22. maj 2012

Guldimaven

babymus77 skriver:

Og du har snart termin??? Ihh bliver spændende;-) Ønsker dig en dejlig fødsel!!

Vildt spændende ja!  og tusind tak!

Anmeld

22. maj 2012

AnnaK89

babymus77 skriver:

Jeg mærkede også for første gang mine fødder var lidt hævede i dag så det kommer sikkert også snart her:-) Gruer for når varmen rigtig kommer til sommer!!! Og jeg har længe endnu!!!!

Ja, på sådan en varm sommerdag kan man virkelig mærke at fødderne hæver, også uden egentlig at lave noget aktivt 

Mine fødder ligner en elefants, min tæer ligner små bobler og anklerne er som sagt væk - så det ser sikkert vildt sjovt ud

Anmeld

22. maj 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Ja det er aldrig helt til at vide hvor store de "små" har tænkt sig at blive

Til sidste scanning og sidste lægebesøg lå vores bebse med rumpen nedaf Så de forberdte mig på at jeg ikek skulle blive forskrækket hvis det blev kejsersnit. Han kunne stadig nå at vende sig selvf. men de så ikke glade ud da de opdagede at han lå den "forkerte" vej. Så håber bare han når at vende sig selv! Men puha nogle gange kan jeg også bare mærke hans hoved spænder helt opp i ribben og alt andet den vej! Så får man lige åndenød

Ja det kan sagtens nåes endnu:-) Håber også ham her blir liggende;-))

Anmeld

22. maj 2012

babymus77

AnnaKJ skriver:

Ja, på sådan en varm sommerdag kan man virkelig mærke at fødderne hæver, også uden egentlig at lave noget aktivt 

Mine fødder ligner en elefants, min tæer ligner små bobler og anklerne er som sagt væk - så det ser sikkert vildt sjovt ud

Åhh det må gøre avs!!! Jeg døjede ikke med vand ved de to første, men lur mig om det ikke kommer nu!!!

Anmeld

22. maj 2012

D-Micka

30+2 vejede min første 1900g

Har lige været til scanning idag 30+4 og han blev skønnet til at veje 1632g (:

Anmeld

22. maj 2012

AnnaK89

babymus77 skriver:

Åhh det må gøre avs!!! Jeg døjede ikke med vand ved de to første, men lur mig om det ikke kommer nu!!!

Ja det er ubehageligt og giver mega meget uro i benene om aftenen 

Men mon ikke vi overlever?

Anmeld

22. maj 2012

babymus77

AnnaB. skriver:

Vores baby blev scannet til 2143 gram sidst i uge 32 og skønnet til 2500 gram ved jordmoderen i uge 35.

Skal til scanning igen i morgen - bliver spændende, at høre hvor stor den er blevet

Jaa den sidste tid, kan de jo tage godt fat;-) Ihh du må lige give lyd i morgen;-)

Anmeld

22. maj 2012

babymus77

D-Micka skriver:

30+2 vejede min første 1900g

Har lige været til scanning idag 30+4 og han blev skønnet til at veje 1632g (:

Smiler det ligger også tæt på vores;-) Det er lidt sjovt at se hvor de ender og hvor meget de guffer til sig;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.