Hjælp mig, flæskesteg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Årh jeg bliver os bare rød uanset hvor meget solcreme jeg end bruger Kan se du har fået hovedepine øv altså, håber snart du er frisk og får en skøn flæskesteg, jeg syntes heller ikke altid det er nemt at lave den perfekt og jeg har endda været i lære som kok men be mig om at lave noget fucked up fransk stas så kan jeg i søvne

Ja huden bliver nemt krebse farvet

Ja jeg har sådan en S*TANS hovespine .. Øv er det .. Har nu drukket 3 flasker vand. Så håber jeg det hjælper..  

Det er dejligt at høre en "fagperson" og almindelig person har det på samme måde Jeg har selv taget grundforløb, og der lærte de os sku ikke noget om flæskesteg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Det skulle nu ikke menes som noget negativt  Men det er faktisk nemt når man først lige kender måden på det, men sådan er det vel med det meste

ej ved jeg godt  

Nej har du nok ret i  

Anmeld

21. maj 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Ja huden bliver nemt krebse farvet

Ja jeg har sådan en S*TANS hovespine .. Øv er det .. Har nu drukket 3 flasker vand. Så håber jeg det hjælper..  

Det er dejligt at høre en "fagperson" og almindelig person har det på samme måde Jeg har selv taget grundforløb, og der lærte de os sku ikke noget om flæskesteg  

Ha Ha nej ikke en ski er så dårlig til alm dansk mad at man slet ikke fatter det

Anmeld

21. maj 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Ha Ha nej ikke en ski er så dårlig til alm dansk mad at man slet ikke fatter det

Altså sovs er jeg sådan bob bob til ... Men fx frikadeller, de smager bare ikke som farmors... Årrhh jeg kunne bare godt spise noget rigtigt god fed dansk mad

Anmeld

21. maj 2012

SaNiNa

Månsson skriver:

Mener du ik 65-70 i kerne temp?? 80-85 så er den da vold tør?

hov jo

Anmeld

21. maj 2012

SaNiNa

AalborgPigen skriver:

Jeg syntes bare tit mine svær bliver lidt slatne  

Det er heldigvis ikke noget vi har haft særlig tit, men det er tit hvis vi har købt den i supermarkede den sker hos os, men har aldrig prøvet det med kød har vores slagter

Anmeld

21. maj 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Altså sovs er jeg sådan bob bob til ... Men fx frikadeller, de smager bare ikke som farmors... Årrhh jeg kunne bare godt spise noget rigtigt god fed dansk mad

Jeg kan kun lave ande og flæskestegssovs altså hvis det ska være dansk mad, no idea why Mmmmmh fik stegt flæsk med persilleSOVS her den anden dag hos Lauras gudmor, arh men hvor var det godt til mit side flæsk ha ha

Anmeld

21. maj 2012

Muffin_girl

SaNiNa skriver:

Det er heldigvis ikke noget vi har haft særlig tit, men det er tit hvis vi har købt den i supermarkede den sker hos os, men har aldrig prøvet det med kød har vores slagter

Nej men jeg har ikke rigtigt råd til at købe det ved en slagter ... 

Anmeld

21. maj 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Jeg kan kun lave ande og flæskestegssovs altså hvis det ska være dansk mad, no idea why Mmmmmh fik stegt flæsk med persilleSOVS her den anden dag hos Lauras gudmor, arh men hvor var det godt til mit side flæsk ha ha

Ja det er mærkeligt at man har det sådan med forskellige ting

Uhmmm store stykker bacon.. HAPS HAPS:. Det elsker jeg også  

Anmeld

21. maj 2012

SaNiNa

AalborgPigen skriver:

Nej men jeg har ikke rigtigt råd til at købe det ved en slagter ... 

Det har vi heller ikke ved alle slagere, men den her har vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.