Hjælp mig, flæskesteg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Jeg har været offline.. Men hvis du går nu kan du nå det  

Jeg laver det imorgen Da jeg har den mest sindsyge hovedpine

Øv med hovedpinen! Men nu er jeg for doven til at gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Arh men jeg sku ha været født på færøerne hvor der blæser, det er lige mig

HAhahah Vi var i Tunesien for 2 år siden. Der var 48 grader, ude i Saharas ørken.. Det var alt for meget.. Man blev sådan helt syg 

Anmeld

21. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg gør som et par af de andre forslår. 

Nemlig vender stegen med sværene ned i 20-30 min, vender den. Gir lidt mere salt og evt lidt pebber. Bruger næsten altid lauerbærblade, endten stukket i sværen eller i vandet ved siden af.

Sætter fadet med stegen midt i ovnen, masser af vand ved, rigeligt med salt, både på stegen og i vandet! Ovnen står på 200 grader, varmluft. Du ska regne med ca 30 min pr halve kg. Ca 20 før stegen er færdig, hælder du alt væden op i en gryde og sætter ovnen på 250 grader til sværene er sprøde. Hold godt øje, for pludselig går det hurtigt! 

Væden fra stegen bruger du jo selvføljelig til verdens bedste brune sovs!! Vh stine

Anmeld

21. maj 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

HAhahah Vi var i Tunesien for 2 år siden. Der var 48 grader, ude i Saharas ørken.. Det var alt for meget.. Man blev sådan helt syg 

Fy for s**** Så var jeg død

Anmeld

21. maj 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Øv med hovedpinen! Men nu er jeg for doven til at gå

JA det er da skod.. Det er efter jeg var ved den dumme tandlæge. Det kender jeg godt

Anmeld

21. maj 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Tak Jeg har fået mange gode råd .. Så jeg må prøve mig frem  

Jeg valgte at vente til imorgen. Da jeg har en helt crazy hovedpine .. 

Kan kun sige, at flæskesteg faktisk er noget af det nemmeste at lave - det kan ikke gå helt galt og smager næsten altid godt

God bedring med dig!

/Fenja

Anmeld

21. maj 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Fy for s**** Så var jeg død

JAmen det var også bare alt for meget... ! 

Den første dag var jeg helt smurt ind i solcreme.. MEn blev alligevel til en branket kotelet .. Puha... 

Anmeld

21. maj 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Kan kun sige, at flæskesteg faktisk er noget af det nemmeste at lave - det kan ikke gå helt galt og smager næsten altid godt

God bedring med dig!

/Fenja

Det sjovt du siger det. Det er som om det ikke er så nemt for mig ..

Tak  

Anmeld

21. maj 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

JAmen det var også bare alt for meget... ! 

Den første dag var jeg helt smurt ind i solcreme.. MEn blev alligevel til en branket kotelet .. Puha... 

Årh jeg bliver os bare rød uanset hvor meget solcreme jeg end bruger Kan se du har fået hovedepine øv altså, håber snart du er frisk og får en skøn flæskesteg, jeg syntes heller ikke altid det er nemt at lave den perfekt og jeg har endda været i lære som kok men be mig om at lave noget fucked up fransk stas så kan jeg i søvne

Anmeld

21. maj 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Det sjovt du siger det. Det er som om det ikke er så nemt for mig ..

Tak  

Det skulle nu ikke menes som noget negativt  Men det er faktisk nemt når man først lige kender måden på det, men sådan er det vel med det meste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.