Enden nærmig sig :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Laijona Äiti skriver:

Jeg blev skuffet overjeg ikk fik tilbudt det til at starte med, hende hos lægen der giver mig aku hun siger at det virker bedst hvis man ikke har haft det for længe, kan risikere at man har haft det så længe at der ingen virkning er.  Men godt du nu også får aku, jeg skal idag og glæder mig, min ene hånd er følelsløs...

pks, hvorfor det?

Av for den da, et par af nålene gjorde ski da godt nok ondt.. Hele min højre hånd var total lammet i de 30min jeg lå der - altså ligesom når det er allerværst, når man vågner og slet ikke kan bruge hånden.. Men håber da det virker, jeg skal ind igen oå fredag.. Ville godt nok os gerne have været igang noget før..

Er os blevet anbefalet at gå i svømmehal - det havde en fantastsiek effekt i sidste uge, men absolut ingen idag..

PKS, fordi han vender forkert - og til vendingsforsøg opgav de inden de gik igang, da de simpelthen ikke kan mærke ham og derved få fat i ham til at udføre selvevendingen.. ÆV!!! Men ud skal han jo, og de vil hellere lave KS en sædefødsel, og jeg insistere ikek på noget, og risikoen ved sædefødsel kan være større, og alligevel ende med det meget akut KS - ja derfor PKS om nu 15 dage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

lio

DET Poulsen skriver:

Av for den da, et par af nålene gjorde ski da godt nok ondt.. Hele min højre hånd var total lammet i de 30min jeg lå der - altså ligesom når det er allerværst, når man vågner og slet ikke kan bruge hånden.. Men håber da det virker, jeg skal ind igen oå fredag.. Ville godt nok os gerne have været igang noget før..

Er os blevet anbefalet at gå i svømmehal - det havde en fantastsiek effekt i sidste uge, men absolut ingen idag..

PKS, fordi han vender forkert - og til vendingsforsøg opgav de inden de gik igang, da de simpelthen ikke kan mærke ham og derved få fat i ham til at udføre selvevendingen.. ÆV!!! Men ud skal han jo, og de vil hellere lave KS en sædefødsel, og jeg insistere ikek på noget, og risikoen ved sædefødsel kan være større, og alligevel ende med det meget akut KS - ja derfor PKS om nu 15 dage..

Mine nåle gjorde også godt av idag... puhh.. det er ikke let at være højgravid

Anmeld

22. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Laijona Äiti skriver:

Mine nåle gjorde også godt av idag... puhh.. det er ikke let at være højgravid

Nej det er skisme ikke let..

Men for pokker da ikk os - det er skræmmende snart overstået..  Det er gået meget hurtigere end jeg overhovedet havde forestille mig - fatter slet ikke hvor tiden er blevet af..

Og før man får set sig om, så er man sikkert gravid igen, med nr 2 - det er slet ikke til at forstå..

Anmeld

22. maj 2012

lio

DET Poulsen skriver:

Nej det er skisme ikke let..

Men for pokker da ikk os - det er skræmmende snart overstået..  Det er gået meget hurtigere end jeg overhovedet havde forestille mig - fatter slet ikke hvor tiden er blevet af..

Og før man får set sig om, så er man sikkert gravid igen, med nr 2 - det er slet ikke til at forstå..

Til tider synes jeg tidener gået stærkt og alligevel ikke hurtigt nok..

Anmeld

22. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Laijona Äiti skriver:

Til tider synes jeg tidener gået stærkt og alligevel ikke hurtigt nok..

Ai sådan har jeg der alligevel ikke helt - jeg kunne sikkert godt have stampet i jorden og forlangt PKS 1 uge før, altså den 30/5 -men vi valgte at det er bedre han bliver der inde så godt som tiden ud, og så kan jeg ikke helt overskue at det faktisk næsten er NU.. Han bliver taget 39+4

Anmeld

22. maj 2012

lio

DET Poulsen skriver:

Ai sådan har jeg der alligevel ikke helt - jeg kunne sikkert godt have stampet i jorden og forlangt PKS 1 uge før, altså den 30/5 -men vi valgte at det er bedre han bliver der inde så godt som tiden ud, og så kan jeg ikke helt overskue at det faktisk næsten er NU.. Han bliver taget 39+4

Det må også være underligt at have en dato at sku forholde sig til.. tænker jeg

Anmeld

23. maj 2012

Chevro

Team Putte skriver:

Kræver elefantfødderne kan være i ens ballerinaer for jeg kan simpelthen ik de der slippers

Har du ikke H2O klippere?
- det er den ultimative løsning når fødderne er tykke, fordi du kan bruge dem med velcro. Og de har jo en tyk bund og er den bedste løsning, både for dine fødder og ben.

Anmeld

23. maj 2012

Team Putte

Chevro skriver:

Har du ikke H2O klippere?
- det er den ultimative løsning når fødderne er tykke, fordi du kan bruge dem med velcro. Og de har jo en tyk bund og er den bedste løsning, både for dine fødder og ben.

Næh det har jeg ik Har aldrig været god til sandaler, slippers og badetøfler.. Men man kan da overveje om man skulle bide det i sig og købe nogle!

Anmeld

23. maj 2012

Chevro

Team Putte skriver:

Næh det har jeg ik Har aldrig været god til sandaler, slippers og badetøfler.. Men man kan da overveje om man skulle bide det i sig og købe nogle!

Jeg er afhængig af mine! .. De koster omkring 250,- og er virkelig pengene værd <3 snielr

Anmeld

23. maj 2012

Team Putte

Chevro skriver:

Jeg er afhængig af mine! .. De koster omkring 250,- og er virkelig pengene værd <3 snielr

Hehe ja jeg har haft nogle, dog uden velkro, da jeg var barn

Har faktisk slet ik skænket dem en tanke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.