Laijona Äiti skriver:
Jeg blev skuffet overjeg ikk fik tilbudt det til at starte med, hende hos lægen der giver mig aku hun siger at det virker bedst hvis man ikke har haft det for længe, kan risikere at man har haft det så længe at der ingen virkning er.
Men godt du nu også får aku, jeg skal idag og glæder mig, min ene hånd er følelsløs...
pks, hvorfor det?
Av for den da, et par af nålene gjorde ski da godt nok ondt.. Hele min højre hånd var total lammet i de 30min jeg lå der - altså ligesom når det er allerværst, når man vågner og slet ikke kan bruge hånden.. Men håber da det virker, jeg skal ind igen oå fredag.. Ville godt nok os gerne have været igang noget før..
Er os blevet anbefalet at gå i svømmehal - det havde en fantastsiek effekt i sidste uge, men absolut ingen idag..
PKS, fordi han vender forkert - og til vendingsforsøg opgav de inden de gik igang, da de simpelthen ikke kan mærke ham og derved få fat i ham til at udføre selvevendingen.. ÆV!!! Men ud skal han jo, og de vil hellere lave KS en sædefødsel, og jeg insistere ikek på noget, og risikoen ved sædefødsel kan være større, og alligevel ende med det meget akut KS - ja derfor PKS om nu 15 dage.. 
Anmeld