Enden nærmig sig :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

lio

female skriver:

Håber at den sidste tid bliver lettere for dig. 

Jeg synes, at jeg er meget priviligeret med en meget let graviditet, selv om jeg selvfølgelig er lidt besværet af de ekstra kilo. Gad vide om den lette graviditet bliver straffet med en hård fødsel

Her til morgen er min slimprop gået, og jeg venter i spænding, om fødslen er ved at gå i gang.

Min veninde som har haft en hård graviditet har også haft en hård fødsel, (14 dage over termin) så hun er ikke belønnet på nogen måde..

Nej hvor spændende, jeg ville spinde rundt hvis den gik på mig, i tro om jeg ku' sætte noget igang.  krydser for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

M&R

female skriver:

Håber at den sidste tid bliver lettere for dig. 

Jeg synes, at jeg er meget priviligeret med en meget let graviditet, selv om jeg selvfølgelig er lidt besværet af de ekstra kilo. Gad vide om den lette graviditet bliver straffet med en hård fødsel

Her til morgen er min slimprop gået, og jeg venter i spænding, om fødslen er ved at gå i gang.

uhhh det er spændende..... hvornår er det du har termin? gid det var mig for puha det er ved at være hårdt nu åhhh jeg krydser alt hvad jeg kan for dig... nu skal det altså snart komme nogle babyer

Anmeld

21. maj 2012

lio

M&R skriver:

uhhh det er spændende..... hvornår er det du har termin? gid det var mig for puha det er ved at være hårdt nu åhhh jeg krydser alt hvad jeg kan for dig... nu skal det altså snart komme nogle babyer

Jeg har den 22. juni så en måned fra imorgen  håber tiden løøber afsted..  

ja det en vildt spændende tid nu - og hård!

Anmeld

21. maj 2012

pemiro

Ja det er vildt så hurtigt tiden er gået... Jeg har kun 16 dage igen :O synes de var igår jeg sku fortælle det til kæresten

Hvis nogle har det slemt, så ka jeg godt ta lidt smerte og ubehag eftersom jeg ikke har været ramt af noget

Anmeld

21. maj 2012

female

Laijona Äiti skriver:

Min veninde som har haft en hård graviditet har også haft en hård fødsel, (14 dage over termin) så hun er ikke belønnet på nogen måde..

Nej hvor spændende, jeg ville spinde rundt hvis den gik på mig, i tro om jeg ku' sætte noget igang.  krydser for dig

Ja jeg har også været i gang med rengøringen for at sætte gang i det, men er ikke kommet yderligere tegn, så tyder ikke på at det bliver lige nu. Men det kan selvfølgelig hurtigt komme...

Anmeld

21. maj 2012

female

M&R skriver:

Jeg er i uge 38+0, så vil passe fint, hvis hun kommer ud nu, men har desværre ikke andre tegn på nærstående fødsel...

Anmeld

21. maj 2012

lio

female skriver:

Ja jeg har også været i gang med rengøringen for at sætte gang i det, men er ikke kommet yderligere tegn, så tyder ikke på at det bliver lige nu. Men det kan selvfølgelig hurtigt komme...

Denne tid er SÅ nervepirrende!!!... 

Anmeld

21. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Åh ha - har du også det skide Karpaltunnelsyndrom - det er så belastende.. Jeg skal i behandling for det, for første gang imorgen.. Ville ønske at min læge havde sagt for længe siden at den mulighed var der - men det var min jordemoder som stak mig et nummer på en anden jordemoder som laver akupunktur imod det.. Jeg håber så meget det kommer til at hjælpe..

Men efter idag kan jeg jo se en ende på det  hele, nu hvor det er blevet til PKS om 16 dage..

Anmeld

22. maj 2012

lio

DET Poulsen skriver:

Åh ha - har du også det skide Karpaltunnelsyndrom - det er så belastende.. Jeg skal i behandling for det, for første gang imorgen.. Ville ønske at min læge havde sagt for længe siden at den mulighed var der - men det var min jordemoder som stak mig et nummer på en anden jordemoder som laver akupunktur imod det.. Jeg håber så meget det kommer til at hjælpe..

Men efter idag kan jeg jo se en ende på det  hele, nu hvor det er blevet til PKS om 16 dage..

Jeg blev skuffet overjeg ikk fik tilbudt det til at starte med, hende hos lægen der giver mig aku hun siger at det virker bedst hvis man ikke har haft det for længe, kan risikere at man har haft det så længe at der ingen virkning er.  Men godt du nu også får aku, jeg skal idag og glæder mig, min ene hånd er følelsløs...

pks, hvorfor det?

Anmeld

22. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Hmm manden arbejder i et skadeservicefirma - så han har fået en maskine hjem og det gik fint i weekenden med at bore op - men så nu når jeg ska så gider den ikk? :9

Det er ik en fejl i personen der håndterer maskinen så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.