Enden nærmig sig :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.356 visninger
49 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

lio

Er kørt død i det her graviditets halløj, med Karpaltunnelsyndrom, men her til morgen blev jeg glædeligt overrasket, vægten er småt begyndt at dale og maven er sunket lidt, så jeg er lidt mere optimistisk og krydser for den sidste tider lidt lettere.

Skal idag købe gips så vi kan lave et aftryk af maven imorgen hvor jeg har en måned til termin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Er kørt død i det her graviditets halløj, med Karpaltunnelsyndrom, men her til morgen blev jeg glædeligt overrasket, vægten er småt begyndt at dale og maven er sunket lidt, så jeg er lidt mere optimistisk og krydser for den sidste tider lidt lettere.

Skal idag købe gips så vi kan lave et aftryk af maven imorgen hvor jeg har en måned til termin.

du er ikke den eneste

men som du siger, heldigvis ikke lang tid tilbage

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Synes det her graviditetshalløj er blevet slemt de sidste dage hvor det har været varmt og fantastisk dejligt vejr!

Savner at kunne gå en længere tur i skoven, uden plukveer og elefantfødder til følge Og så er varmen jo bare ulidelig når man har samme størrelse som en pukkelhval!

Anmeld

21. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Synes det her graviditetshalløj er blevet slemt de sidste dage hvor det har været varmt og fantastisk dejligt vejr!

Savner at kunne gå en længere tur i skoven, uden plukveer og elefantfødder til følge Og så er varmen jo bare ulidelig når man har samme størrelse som en pukkelhval!

Eeelsker varmen... synes et er skønt at jeg kan nøjes med "mindre" tøj og sandaler

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Eeelsker varmen... synes et er skønt at jeg kan nøjes med "mindre" tøj og sandaler

Kræver elefantfødderne kan være i ens ballerinaer for jeg kan simpelthen ik de der slippers

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

Jahh altså syntes aldrig helt man vænner sig til maven og ja pluzli står vi der med baby om lidt og ka ik forstå hvor maven blev af  

Ligenu er vi bare ømfindige - Men uhhh ska ud i haven og klippe grene fra de træer vi har nedlagt , og slibe bænke - Har opgivet projekt bore hul til hylder i stuen - Ka ik komme igennem det skidt. 

Anmeld

21. maj 2012

female

Laijona Äiti skriver:

Håber at den sidste tid bliver lettere for dig. 

Jeg synes, at jeg er meget priviligeret med en meget let graviditet, selv om jeg selvfølgelig er lidt besværet af de ekstra kilo. Gad vide om den lette graviditet bliver straffet med en hård fødsel

Her til morgen er min slimprop gået, og jeg venter i spænding, om fødslen er ved at gå i gang.

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Jahh altså syntes aldrig helt man vænner sig til maven og ja pluzli står vi der med baby om lidt og ka ik forstå hvor maven blev af  

Ligenu er vi bare ømfindige - Men uhhh ska ud i haven og klippe grene fra de træer vi har nedlagt , og slibe bænke - Har opgivet projekt bore hul til hylder i stuen - Ka ik komme igennem det skidt. 

Det er sgu skidt med de vægge i den bunker i bor i

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Det er sgu skidt med de vægge i den bunker i bor i

Ja det er det sku . - sku liiiiiige prøve igen - men ak ak Men altså bare lillebrors hylder er oppe og børnenes lamper er oppe - så er det værelse da klart - vi mangler kun at bore et stort spejl op i soveværelset - haha ja ja ved hva du tænker -stilfuldt ikke kinky

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja det er det sku . - sku liiiiiige prøve igen - men ak ak Men altså bare lillebrors hylder er oppe og børnenes lamper er oppe - så er det værelse da klart - vi mangler kun at bore et stort spejl op i soveværelset - haha ja ja ved hva du tænker -stilfuldt ikke kinky

Så spejlet skal altså ik sidde i loftet over sengen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.