Enden nærmig sig :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Så spejlet skal altså ik sidde i loftet over sengen?

Næ ik loftet men over sengen *G*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Næ ik loftet men over sengen *G*

Haha så kan du lige tjekke om håret sidder som det skal hvis du lige vender ham engang Snedigt!

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Haha så kan du lige tjekke om håret sidder som det skal hvis du lige vender ham engang Snedigt!

YEs just præcis

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

YEs just præcis

Jo jo så kan man jo slå 2 fluer med et smæk Det tror jeg oz jeg foreslår kæresten

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Jo jo så kan man jo slå 2 fluer med et smæk Det tror jeg oz jeg foreslår kæresten

Ja det er sku super smart Vi plejer at have galleribilleder deroppe  men de skal nu være i stuen - så var det spejlet manglede en plads -og ja så bliver der over sengen

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja det er sku super smart Vi plejer at have galleribilleder deroppe  men de skal nu være i stuen - så var det spejlet manglede en plads -og ja så bliver der over sengen

Ja hvis i kan få boret billederne op i bunkeren

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Ja hvis i kan få boret billederne op i bunkeren

De skal heldigvis stå på en ramme - men rammen skal op og ku kun bore 2 mm ind *G* Det samme med svigerfar - ham ville jeg også lige bore op i gangen - 

Er et stoooort billede vi har af ham da han blev verdensmester - er så fedt så ville lige sætte det op - men næ

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

De skal heldigvis stå på en ramme - men rammen skal op og ku kun bore 2 mm ind *G* Det samme med svigerfar - ham ville jeg også lige bore op i gangen - 

Er et stoooort billede vi har af ham da han blev verdensmester - er så fedt så ville lige sætte det op - men næ

Det var da utroligt alligevel.. Har i været i byggemarkeder og forhørt jer om i måske kan få nogle stærkere bor til maskinen?

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Det var da utroligt alligevel.. Har i været i byggemarkeder og forhørt jer om i måske kan få nogle stærkere bor til maskinen?

Hmm manden arbejder i et skadeservicefirma - så han har fået en maskine hjem og det gik fint i weekenden med at bore op - men så nu når jeg ska så gider den ikk? :9

Anmeld

21. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Kræver elefantfødderne kan være i ens ballerinaer for jeg kan simpelthen ik de der slippers

mine ballerinaer kan jeg ikk ha på, så har købt nogle sko som mine kæmpe fusser kan være i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.