Enden nærmig sig :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

mine ballerinaer kan jeg ikk ha på, så har købt nogle sko som mine kæmpe fusser kan være i.

Indrømmet at jeg oz har været nød til at købe nogle i nummeret større end normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Indrømmet at jeg oz har været nød til at købe nogle i nummeret større end normalt

Jeg synes det er forfærdeligt, så håber at kunne klemme mig i mine gamle sko igen bagefter jeg har ødt og fået vandet ud af kroppen.

Anmeld

22. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Det er ik en fejl i personen der håndterer maskinen så?

joo ,eget vel - manden fik boret dem igår - tror du så ikk jeg har målt forkert *g*

Anmeld

22. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg synes det er forfærdeligt, så håber at kunne klemme mig i mine gamle sko igen bagefter jeg har ødt og fået vandet ud af kroppen.

Normalt siger man at fødderne bliver et nr. større under graviditet og man aldrig får ligeså små fødder som før... Men jeg håber oz!!! Tænk hvor mange sko der pludselig skal skiftes ud hvis vi ik kan passe dem længere!

Anmeld

22. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

joo ,eget vel - manden fik boret dem igår - tror du så ikk jeg har målt forkert *g*

Det er bare dømt til at gå galt med det hus *LOL*

Anmeld

22. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Normalt siger man at fødderne bliver et nr. større under graviditet og man aldrig får ligeså små fødder som før... Men jeg håber oz!!! Tænk hvor mange sko der pludselig skal skiftes ud hvis vi ik kan passe dem længere!

Kender en som ikke gik ned i str. igen men min søster kan sagtens komme i sine fine sko igen trod en graviditet så det er nok meget individuelt... 

Anmeld

22. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Kender en som ikke gik ned i str. igen men min søster kan sagtens komme i sine fine sko igen trod en graviditet så det er nok meget individuelt... 

Tror ik jeg kender nogle der har kunnet passe sine sko igen  Men jeg håber sgu stadig! Din søster er solstrålehistorien her

Anmeld

22. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Tror ik jeg kender nogle der har kunnet passe sine sko igen  Men jeg håber sgu stadig! Din søster er solstrålehistorien her

Jeg har ellers hørt om mange som kommer i deres sko igen.. så chancen er der 

Anmeld

22. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg har ellers hørt om mange som kommer i deres sko igen.. så chancen er der 

Lækkert!

Så vælger jeg at tro endnu mere på det kan lade sig gøre

Anmeld

22. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Lækkert!

Så vælger jeg at tro endnu mere på det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.