Den kinesiske kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Kay

Ilya skriver:

Haha så håber jeg dælme ikke, han er født homofob.

Ej pjat, mon ikke det er en lille pige så, ellers bliver I overraskede.

ja så bliver det noget af en overraskelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Mother-love

Ilya skriver:

Wow, imponerende!  Godt arbejde!  

Hehe ja det er ret godt klaret men jeg var heller ikke i tvivl om at jeg havde æl for kunne mærke det

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

michelledam skriver:

Hehe ja det er ret godt klaret men jeg var heller ikke i tvivl om at jeg havde æl for kunne mærke det

Jo, men det er jo absolut ikke ensbetydende med at der er jackpot. Nogle prøver i laaaaang tid, selvom de ved præcis hvornår de har ÆL. Det dér er jo virkelig hole in one! Fedt 

Anmeld

21. maj 2012

Lotzen

Ilya skriver:

Forleden smed jeg Navnerouletten efter jer, og nu har jeg så fundet endnu et pudsigt online-"orakel". 

En anden baby-bruger præsenterede mig netop for Den Kinesiske Kalender:

http://www.kinesiskkalender.dk/

Min forlovede og jeg har en klar fornemmelse af, at vores spire er en dreng, og det påstår den kinesiske kalender sørme også! Bliver spændende at se, om det passer!

Nu er jeg så ret nysgerrig efter at finde ud af, hvor mange herinde, den har "gættet" rigtigt?? I kan også prøve den, selvom I allerede har født, hvis bare I kan huske undfangelsesmåneden og jeres alder på tidspunktet.

Den kinesiske kaldener siger vi venter en pige, men det er nu en dreng, så på os passer den ikke helt

Anmeld

21. maj 2012

Tanjadamgaard

Ilya skriver:

Forleden smed jeg Navnerouletten efter jer, og nu har jeg så fundet endnu et pudsigt online-"orakel". 

En anden baby-bruger præsenterede mig netop for Den Kinesiske Kalender:

http://www.kinesiskkalender.dk/

Min forlovede og jeg har en klar fornemmelse af, at vores spire er en dreng, og det påstår den kinesiske kalender sørme også! Bliver spændende at se, om det passer!

Nu er jeg så ret nysgerrig efter at finde ud af, hvor mange herinde, den har "gættet" rigtigt?? I kan også prøve den, selvom I allerede har født, hvis bare I kan huske undfangelsesmåneden og jeres alder på tidspunktet.

Den passer på mig, jeg venter ihvertfald en  pige  !  

Anmeld

21. maj 2012

frk andreasen

Ilya skriver:

Helt enig!  Sætter også kun min lid til min egen fornemmelse. Nå ja ok, måske også scanningerne til den tid.

Jeg kan se, du er ca. lige så langt henne som mig. Spændende.

ja lige scanningerne osse 

lidt sjovt at det lige præcis er lige langt

Anmeld

21. maj 2012

Mother-love

Ilya skriver:

Jo, men det er jo absolut ikke ensbetydende med at der er jackpot. Nogle prøver i laaaaang tid, selvom de ved præcis hvornår de har ÆL. Det dér er jo virkelig hole in one! Fedt 

Ja det er rigtigt. Og det værste er at der var ingen af os der rigtig gad, vi havde begge haft en lang dag hehe

Anmeld

22. maj 2012

Ilya

michelledam skriver:

Ja det er rigtigt. Og det værste er at der var ingen af os der rigtig gad, vi havde begge haft en lang dag hehe

Haha hvor godt. It was just meant to be!

Anmeld

22. maj 2012

N&N

Ved mig passer den 1 ud af 3 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.