Den kinesiske kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ved mig passer den ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

FrkLarsen

Ilya skriver:

Forleden smed jeg Navnerouletten efter jer, og nu har jeg så fundet endnu et pudsigt online-"orakel". 

En anden baby-bruger præsenterede mig netop for Den Kinesiske Kalender:

http://www.kinesiskkalender.dk/

Min forlovede og jeg har en klar fornemmelse af, at vores spire er en dreng, og det påstår den kinesiske kalender sørme også! Bliver spændende at se, om det passer!

Nu er jeg så ret nysgerrig efter at finde ud af, hvor mange herinde, den har "gættet" rigtigt?? I kan også prøve den, selvom I allerede har født, hvis bare I kan huske undfangelsesmåneden og jeres alder på tidspunktet.

Her passede den ikke  

Den sagde dreng dengang men vi har den meste fantastiske datter nu 

Anmeld

20. maj 2012

Ilya

Camillos skriver:

hehe med min kærestes alder siger den dreng.. og min alder en pige..  lige så forvirrende som da vi til 16 ugers scanningen synes vi så en tap .. men til 18 ugers scanningen kunne jordmoderen ingenting se fordi spiren så godt gemt .. haha .. Altså.. 

Ja så er det da godt nok heller ikke til at blive klog på.

Spændende hvad I ender med at få lagt i armene. 

Anmeld

20. maj 2012

JH12

Jeg prøvet lige, den sagde jeg højst sandsynlig ville gå en dreng, men for 10 dage siden fødte jeg en pige jeg tror ikke på det .. Hihi ..

Anmeld

20. maj 2012

Masig

Her passer den heller ikke... Den siger pige, men de sagde til scanningen at det var MEGET tydeligt en dreng... Så jeg tror også bare den gætter og så er der jo 50/50 chance hehe...

Anmeld

20. maj 2012

B&J

Ilya skriver:

Og eftersom du er den eneste der har svaret indtil videre, og den har gættet dit barns køn rigtigt, må vi jo erkende, at den faktisk svarer 100% rigtigt.

Ok, måske lige hurtigt nok at komme med konklusioner....

hihihihi jaaa

Anmeld

20. maj 2012

Camillos

Ilya skriver:

Ja så er det da godt nok heller ikke til at blive klog på.

Spændende hvad I ender med at få lagt i armene. 

Ja det er meget spændende

Anmeld

20. maj 2012

frk andreasen

Forleden smed jeg Navnerouletten efter jer, og nu har jeg så fundet endnu et pudsigt online-"orakel". 

En anden baby-bruger præsenterede mig netop for Den Kinesiske Kalender:

http://www.kinesiskkalender.dk/

Min forlovede og jeg har en klar fornemmelse af, at vores spire er en dreng, og det påstår den kinesiske kalender sørme også! Bliver spændende at se, om det passer!

Nu er jeg så ret nysgerrig efter at finde ud af, hvor mange herinde, den har "gættet" rigtigt?? I kan også prøve den, selvom I allerede har født, hvis bare I kan huske undfangelsesmåneden og jeres alder på tidspunktet.

den passer slet ikke på mine to børn.

1 barn skulle være en dreng ifølge kalenderen men det blev en pige

2 barn skulle være en pige ifølge kalenderen men det blev en dreng

mit 3 barn som er i maven skal være en dreng ifølge kalenderen

men min stærke fornemmelse og farens siger det er en pige.. og vi har haft ret de andre to gange så vi tror ikke på den kalender men vores egen fornemmelse

knus tanja 9+5

Anmeld

20. maj 2012

fairlady

1. graviditet sagde kalenderen en pige Det blev det.

Denne gang siger kalenderen også en pige -det bliver spændene at se om kalenderen også passer denne gang;-)

Anmeld

20. maj 2012

Ønskebarnet12

Den kinesiske kalender sagde jeg får en pige men det er en lille dreng :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.