Den kinesiske kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.123 visninger
48 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

Ilya

Forleden smed jeg Navnerouletten efter jer, og nu har jeg så fundet endnu et pudsigt online-"orakel". 

En anden baby-bruger præsenterede mig netop for Den Kinesiske Kalender:

http://www.kinesiskkalender.dk/

Min forlovede og jeg har en klar fornemmelse af, at vores spire er en dreng, og det påstår den kinesiske kalender sørme også! Bliver spændende at se, om det passer!

Nu er jeg så ret nysgerrig efter at finde ud af, hvor mange herinde, den har "gættet" rigtigt?? I kan også prøve den, selvom I allerede har født, hvis bare I kan huske undfangelsesmåneden og jeres alder på tidspunktet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

B&J

alle de andre jeg har prøvet har sagt daniel skulle være en pige men denne siger han skulle være en dreng og det er han men tror nu mere det er 50/50 % gæt

Anmeld

20. maj 2012

Ilya

alle de andre jeg har prøvet har sagt daniel skulle være en pige men denne siger han skulle være en dreng og det er han men tror nu mere det er 50/50 % gæt

Er jeg også helt overbevist om at du har ret i.

Kunne bare være sjovt at høre nogle konkrete tal herinde fra.

Anmeld

20. maj 2012

B&J

Ilya skriver:

Er jeg også helt overbevist om at du har ret i.

Kunne bare være sjovt at høre nogle konkrete tal.

nemlig men nu meget sjovt denne siger en dreng når alle de andre siger han har været en pige

Anmeld

20. maj 2012

Ilya

Prøvede så lige med min forlovedes alder også, og den siger da så heldigvis stadig dreng.... ellers ville det blive noget rod. hihi

Anmeld

20. maj 2012

Ilya

B&J skriver:

nemlig men nu meget sjovt denne siger en dreng når alle de andre siger han har været en pige

Og eftersom du er den eneste der har svaret indtil videre, og den har gættet dit barns køn rigtigt, må vi jo erkende, at den faktisk svarer 100% rigtigt.

Ok, måske lige hurtigt nok at komme med konklusioner....

Anmeld

20. maj 2012

ESV

Ilya skriver:

Forleden smed jeg Navnerouletten efter jer, og nu har jeg så fundet endnu et pudsigt online-"orakel". 

Min forlovede og jeg har en klar fornemmelse af, at vores spire er en dreng, og det påstår den kinesiske kalender sørme også! Bliver spændende at se, om det passer!

Nu er jeg så ret nysgerrig efter at finde ud af, hvor mange herinde, den har "gættet" rigtigt?? I kan også prøve den, selvom I allerede har født, hvis bare I kan huske undfangelsesmåneden og jeres alder på tidspunktet.

Den passer her:-)

Anmeld

20. maj 2012

Mutti2B

Den passer ikke her

Anmeld

20. maj 2012

Camillos

Ilya skriver:

hehe med min kærestes alder siger den dreng.. og min alder en pige..  lige så forvirrende som da vi til 16 ugers scanningen synes vi så en tap .. men til 18 ugers scanningen kunne jordmoderen ingenting se fordi spiren så godt gemt .. haha .. Altså.. 

Anmeld

20. maj 2012

L&V

Ilya skriver:

Ved brug af begge vores dataer blev resultatet en pige og sørme ik os om vi har en bette pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.