Den kinesiske kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Clisolka

Ilya skriver:

Forleden smed jeg Navnerouletten efter jer, og nu har jeg så fundet endnu et pudsigt online-"orakel". 

En anden baby-bruger præsenterede mig netop for Den Kinesiske Kalender:

http://www.kinesiskkalender.dk/

Min forlovede og jeg har en klar fornemmelse af, at vores spire er en dreng, og det påstår den kinesiske kalender sørme også! Bliver spændende at se, om det passer!

Nu er jeg så ret nysgerrig efter at finde ud af, hvor mange herinde, den har "gættet" rigtigt?? I kan også prøve den, selvom I allerede har født, hvis bare I kan huske undfangelsesmåneden og jeres alder på tidspunktet.

Jeg prøvede den for sjov da jeg var gravid med Isabella - den fortalte mig, at jeg ville få en pige. Ud kom en pige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

twinny

Jeg drømte to gange at det ville blive en dreng... Den kinesiske kalender sagde pige...

Og jeg fik to drenge børn.

Så her passede den ikk.

Anmeld

20. maj 2012

Frøken J.

Ilya skriver:

Forleden smed jeg Navnerouletten efter jer, og nu har jeg så fundet endnu et pudsigt online-"orakel". 

Min forlovede og jeg har en klar fornemmelse af, at vores spire er en dreng, og det påstår den kinesiske kalender sørme også! Bliver spændende at se, om det passer!

Nu er jeg så ret nysgerrig efter at finde ud af, hvor mange herinde, den har "gættet" rigtigt?? I kan også prøve den, selvom I allerede har født, hvis bare I kan huske undfangelsesmåneden og jeres alder på tidspunktet.

Nej, det var ikke korrekt. I følge den skulle vi have en dreng, vi fik en pige Helt ærligt forstår jeg ikke hvis man tror på den slags. Altså no offence! Men hvilket køn barnet bliver har jo intet at gøre med hverken måned eller alderen på moderen.. Og hvis den passer, er det jo bare ren tilfældighed! Men okay, jeg er også meget antiovertroisk

Anmeld

20. maj 2012

Guldimaven

Den passer her.

Anmeld

20. maj 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Her passer den også  En pige fik vi selvom vi stærkt troede på at det blev en dreng

Anmeld

21. maj 2012

mikkel2006

Ilya skriver:

den passede oz på min søn og har passet på alle jeg kender

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

frk andreasen skriver:

den passer slet ikke på mine to børn.

1 barn skulle være en dreng ifølge kalenderen men det blev en pige

2 barn skulle være en pige ifølge kalenderen men det blev en dreng

mit 3 barn som er i maven skal være en dreng ifølge kalenderen

men min stærke fornemmelse og farens siger det er en pige.. og vi har haft ret de andre to gange så vi tror ikke på den kalender men vores egen fornemmelse

knus tanja 9+5

Helt enig!  Sætter også kun min lid til min egen fornemmelse. Nå ja ok, måske også scanningerne til den tid.

Jeg kan se, du er ca. lige så langt henne som mig. Spændende.

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Frøken J. skriver:

Nej, det var ikke korrekt. I følge den skulle vi have en dreng, vi fik en pige Helt ærligt forstår jeg ikke hvis man tror på den slags. Altså no offence! Men hvilket køn barnet bliver har jo intet at gøre med hverken måned eller alderen på moderen.. Og hvis den passer, er det jo bare ren tilfældighed! Men okay, jeg er også meget antiovertroisk

Jeg er skam også selv meget antiovertroisk.

Synes bare det er lidt sjovt med den slags her, til at fordrive graviditetsventetiden med noget babyrelateret.

Anmeld

21. maj 2012

Mira0911

Ilya skriver:

Den kinesiske var korrekt anden gang jeg var gravid... 

Anmeld

21. maj 2012

Mother-love

Den passede ikke på mig. Den sagde jeg ville få en dreng men det blev altså en pige.
Og jeg kender den præcise dato for undfagelsen da det var den eneste dag vi havde sex den månede hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.