Den kinesiske kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Kay

undfangelse er jo den dag baby er lavet... men ander ik hvornår det er da jeg ikke burde kunne havde æl af mig selv... men det må havde været midt i novmber (hvis man regner det ud fra termin)

og der siger den pige... og det sagde de også ved MD... så håber da det er en pige der kommer ud... ellers har vi en masse pige ting til en lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

OktoberMor

Ilya skriver:

Forleden smed jeg Navnerouletten efter jer, og nu har jeg så fundet endnu et pudsigt online-"orakel". 

En anden baby-bruger præsenterede mig netop for Den Kinesiske Kalender:

http://www.kinesiskkalender.dk/

Min forlovede og jeg har en klar fornemmelse af, at vores spire er en dreng, og det påstår den kinesiske kalender sørme også! Bliver spændende at se, om det passer!

Nu er jeg så ret nysgerrig efter at finde ud af, hvor mange herinde, den har "gættet" rigtigt?? I kan også prøve den, selvom I allerede har født, hvis bare I kan huske undfangelsesmåneden og jeres alder på tidspunktet.

Min passede bestemt heller ikke.. Den sagde vi sku ha en dreng, men det mener hende der scannet mig bestemt ikke. Det lignede nu mest en pige! Tror også mere det er 50/50, man kan jo vælge at være lidt overtroisk og tro på den, men herfra gir jeg den ingenting.. For det passede slet ikke.. 

Anmeld

21. maj 2012

Vivian87

Alle jeg prøvede under graviditeten (inklusiv denne) sagde at Aviaja skulle være en dreng, men det er hun nu ikke :-)

Anmeld

21. maj 2012

Lotte85

Den passer ikke her!

Kalenderen siger pige og vi venter en lille dreng 

Anmeld

21. maj 2012

BabyHL

Ilya skriver:

Forleden smed jeg Navnerouletten efter jer, og nu har jeg så fundet endnu et pudsigt online-"orakel". 

En anden baby-bruger præsenterede mig netop for Den Kinesiske Kalender:

http://www.kinesiskkalender.dk/

Min forlovede og jeg har en klar fornemmelse af, at vores spire er en dreng, og det påstår den kinesiske kalender sørme også! Bliver spændende at se, om det passer!

Nu er jeg så ret nysgerrig efter at finde ud af, hvor mange herinde, den har "gættet" rigtigt?? I kan også prøve den, selvom I allerede har født, hvis bare I kan huske undfangelsesmåneden og jeres alder på tidspunktet.

Ifølge kalenderen, skulle vi have en pige - men scanningen viste os altså en dreng - MEGET tydeligt

Anmeld

21. maj 2012

jeanett1988

Ifølge den kinesiske kalender skulle vi have haft en dreng, men vi fik en pige, så her passede den heller ikke

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Ok, så konklusionen må vist (som antaget) være, at den rammer rigtigt sådan omtrent 50% af gangene...

Tak for jeres svar. 

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

michelledam skriver:

Den passede ikke på mig. Den sagde jeg ville få en dreng men det blev altså en pige.
Og jeg kender den præcise dato for undfagelsen da det var den eneste dag vi havde sex den månede hehehe

Wow, imponerende!  Godt arbejde!  

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Kay skriver:

undfangelse er jo den dag baby er lavet... men ander ik hvornår det er da jeg ikke burde kunne havde æl af mig selv... men det må havde været midt i novmber (hvis man regner det ud fra termin)

og der siger den pige... og det sagde de også ved MD... så håber da det er en pige der kommer ud... ellers har vi en masse pige ting til en lille dreng

Haha så håber jeg dælme ikke, han er født homofob.

Ej pjat, mon ikke det er en lille pige så, ellers bliver I overraskede.

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

lillemor92 skriver:

Min passede bestemt heller ikke.. Den sagde vi sku ha en dreng, men det mener hende der scannet mig bestemt ikke. Det lignede nu mest en pige! Tror også mere det er 50/50, man kan jo vælge at være lidt overtroisk og tro på den, men herfra gir jeg den ingenting.. For det passede slet ikke.. 

Enig, jeg tror nu heller ikke på det. 

Jeg synes bare det er hyggeligt med den slags babyrelateret tidsfordriv under graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.