Hvor er det svært at vente. Vil have en lille en NU.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

MorTilEn2013Dreng

Miss-L86 skriver:

Ja, jeg brugte også for meget tid (det kommer man hurtigt til) Så det var sådan set en kombination af de 2 ting. Og har levet fint uden det i snart ½ år

Ja, du skal lige finde Mr.Right først  Men han kommer også, når man mindst venter det ..

hold da op.. jeg kan bare ikke leve uden heheh men nu er det os sådan med dem fra min klasse. vi hjælper hinanden over facebook og sådan med opgaver..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Miss-86

Michella-Malou skriver:

hold da op.. jeg kan bare ikke leve uden heheh men nu er det os sådan med dem fra min klasse. vi hjælper hinanden over facebook og sådan med opgaver..

Ja, så kan jeg godt se det.. Men jeg troede faktisk heller ikke jeg kunne leve uden, men det går fint  

Anmeld

29. maj 2012

MorTilEn2013Dreng

Miss-L86 skriver:

Ja, så kan jeg godt se det.. Men jeg troede faktisk heller ikke jeg kunne leve uden, men det går fint  

må egentlig os være rart.. så tjekker man ikke hele tiden..

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Michella-Malou skriver:

må egentlig os være rart.. så tjekker man ikke hele tiden..

Nemlig. Det var frygteligt, det var hele tiden på mobilen jeg skulle tjekke.. Og tænkte selv nogle gange at det var møgirriterende, når andre sad med deres mobiler hele tiden. Men jeg var ikk meget bedre selv

Anmeld

29. maj 2012

MorTilEn2013Dreng

Miss-L86 skriver:

Nemlig. Det var frygteligt, det var hele tiden på mobilen jeg skulle tjekke.. Og tænkte selv nogle gange at det var møgirriterende, når andre sad med deres mobiler hele tiden. Men jeg var ikk meget bedre selv

lige præcis. laver selv præcis det nummer hele tiden me at tage min telefon for at tjekke det

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Michella-Malou skriver:

lige præcis. laver selv præcis det nummer hele tiden me at tage min telefon for at tjekke det

Man kan bare ikke lade være, det er sådan et afhængighedsforhold til FB

Anmeld

29. maj 2012

MorTilEn2013Dreng

Miss-L86 skriver:

Man kan bare ikke lade være, det er sådan et afhængighedsforhold til FB

jaa det sgu farligt hheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.