Hvor er det svært at vente. Vil have en lille en NU.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Darling<3

Miss-L86 skriver:

Nej, skubbet ud i det er han ikke, han har selv et valg. Han er ikke gået med til det, hvis han ikke ville. Desuden er det ikke synd for min kæreste, for hverken dig eller nogle andre kender os eller vores forhold. Og det er jo ligesom lidt svært at skrive alt her.

Desuden har han i det 1 ½ år vi har snakket om det med børn, blevet ved med at sige 2 år, og det kan jeg jo ikke blive ved med at bruge til noget.. Sidste år sagde han at han ville vente 2 år og i år siger han at han vil vente 2 år, er det måske fair overfor mig ???

Jeg har hørt flere sige til deres kæreste at nu stoppede de med deres p-piller, uden varsel. Også kunne kæresten gøre sig klar fra dag - dag eller han kunne skride.

Her har min kæreste tid til og gøre sig mentalt klar.

Prøv at læse hvad Wimmie skriver..

Tror egenligt bare at du er så skruk at du vælger at overse hvad alle skriver til dig, i dine tråde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Miss-86

Tror egenligt bare at du er så skruk at du vælger at overse hvad alle skriver til dig, i dine tråde

Nej, jeg har godt forstået at jeg skal tage den med ro nu, hvor datoen er fastsat.. Og nyde tiden med ham. Og det har jeg også valgt at gøre..

Anmeld

29. maj 2012

MorTilEn2013Dreng

Miss-L86 skriver:

Min kæreste og jeg har aftalt at til september, så vil vi begynde på at lave et barn .. Det aftalte vi omkring d. 1 april, men nu kan jeg mærke at jeg ikke kan vente. Jeg tager ikke p-piller mere, så han bruger kondom. Han er meget standhaftig, jeg har flere gange spurgt om ikke vi kunne lade være med at bruge det, men nej, det vil han ikke. Han er i øvrigt stadig ikke klar til at sku have en baby. Men hvad skal jeg gøre? Jeg har deaktiveret min facebook profil, fordi jeg ikke kan holde ud af at se på alle dem af mine venner derinde, som er gravide, eller lige har fået barn.. Jeg smugkiggede lige nu, men puuha jeg fik det dårligt, jeg bliver misundelig og tårerne presser sig på.

Men HJÆLP, hvad skal jeg gøre?

puha hvor jeg kender det..

tror jeg har tre veninder tilbage der ikke er gravide eller har børn.. og er selv virkelig skruk.. og jeg har endda ingen kæreste.

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Michella-Malou skriver:

puha hvor jeg kender det..

tror jeg har tre veninder tilbage der ikke er gravide eller har børn.. og er selv virkelig skruk.. og jeg har endda ingen kæreste.

Nej, det er bare ikke sjovt, når man har det sådan og da slet ikke, når du så ingen kæreste har   Heldigvis er der kun en af mine veninder der er gravid. De andre er ikke nået så langt endnu.

Anmeld

29. maj 2012

MorTilEn2013Dreng

Miss-L86 skriver:

Nej, det er bare ikke sjovt, når man har det sådan og da slet ikke, når du så ingen kæreste har   Heldigvis er der kun en af mine veninder der er gravid. De andre er ikke nået så langt endnu.

lige præcis .. det var da heldigt her bliver mine veninder gravide på stribe.. får virkelig baby kulder for vil jo os rigtig gerne selv.. men har sagt jeg skal have den første inden 25,, så har noget tid endnu

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Michella-Malou skriver:

lige præcis .. det var da heldigt her bliver mine veninder gravide på stribe.. får virkelig baby kulder for vil jo os rigtig gerne selv.. men har sagt jeg skal have den første inden 25,, så har noget tid endnu

Ja, det gør man godt nok.

Jeg har deaktiveret min bruger på FB, fordi at mine gamle klassekammerater er begyndt at blive gravide på stribe og det blev bare for meget for mig følelsesmæssigt, havde ikke troet det ku gøre sådan ved en, men det kan det.

Hvor gammel er du ?

Anmeld

29. maj 2012

MorTilEn2013Dreng

Miss-L86 skriver:

Ja, det gør man godt nok.

Jeg har deaktiveret min bruger på FB, fordi at mine gamle klassekammerater er begyndt at blive gravide på stribe og det blev bare for meget for mig følelsesmæssigt, havde ikke troet det ku gøre sådan ved en, men det kan det.

Hvor gammel er du ?

det lyder da trist..

jeg er 19 bliver 20 her om halvanden måned..

hvor gammel er du?

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Jeg har det sådan set bedre uden FB lige pt. Men skal da klart tilbage, bare ikke nu.

Jamen jeg er 25 år og havde også sat mit i hovedet jeg skulle have mit første barn, inden jeg var 25, men det måtte jeg lige ændre på, nu hedder det 27 år  Håber det lykkes

Anmeld

29. maj 2012

MorTilEn2013Dreng

Miss-L86 skriver:

Jeg har det sådan set bedre uden FB lige pt. Men skal da klart tilbage, bare ikke nu.

Jamen jeg er 25 år og havde også sat mit i hovedet jeg skulle have mit første barn, inden jeg var 25, men det måtte jeg lige ændre på, nu hedder det 27 år  Håber det lykkes

når ja det kan jeg godt forstå..

ja jeg overvejer os og slet min men det nu mere fordi jeg bruger for meget tid på facebook heheh

jeg har heldigvis lige 5 år endnu men skal jo os helst have været sammen med min kommende kæreste i noget tid..

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Michella-Malou skriver:

når ja det kan jeg godt forstå..

ja jeg overvejer os og slet min men det nu mere fordi jeg bruger for meget tid på facebook heheh

jeg har heldigvis lige 5 år endnu men skal jo os helst have været sammen med min kommende kæreste i noget tid..

Ja, jeg brugte også for meget tid (det kommer man hurtigt til) Så det var sådan set en kombination af de 2 ting. Og har levet fint uden det i snart ½ år

Ja, du skal lige finde Mr.Right først  Men han kommer også, når man mindst venter det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.