Hvor er det svært at vente. Vil have en lille en NU.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.885 visninger
36 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Miss-86

Min kæreste og jeg har aftalt at til september, så vil vi begynde på at lave et barn .. Det aftalte vi omkring d. 1 april, men nu kan jeg mærke at jeg ikke kan vente. Jeg tager ikke p-piller mere, så han bruger kondom. Han er meget standhaftig, jeg har flere gange spurgt om ikke vi kunne lade være med at bruge det, men nej, det vil han ikke. Han er i øvrigt stadig ikke klar til at sku have en baby. Men hvad skal jeg gøre? Jeg har deaktiveret min facebook profil, fordi jeg ikke kan holde ud af at se på alle dem af mine venner derinde, som er gravide, eller lige har fået barn.. Jeg smugkiggede lige nu, men puuha jeg fik det dårligt, jeg bliver misundelig og tårerne presser sig på.

Men HJÆLP, hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Wimmie

Miss-L86 skriver:

Min kæreste og jeg har aftalt at til september, så vil vi begynde på at lave et barn .. Det aftalte vi omkring d. 1 april, men nu kan jeg mærke at jeg ikke kan vente. Jeg tager ikke p-piller mere, så han bruger kondom. Han er meget standhaftig, jeg har flere gange spurgt om ikke vi kunne lade være med at bruge det, men nej, det vil han ikke. Han er i øvrigt stadig ikke klar til at sku have en baby. Men hvad skal jeg gøre? Jeg har deaktiveret min facebook profil, fordi jeg ikke kan holde ud af at se på alle dem af mine venner derinde, som er gravide, eller lige har fået barn.. Jeg smugkiggede lige nu, men puuha jeg fik det dårligt, jeg bliver misundelig og tårerne presser sig på.

Men HJÆLP, hvad skal jeg gøre?

Flyt fokus - det er "kun" 3 mdr. Ved godt det er svært, men tænk på den dejlige sommer du går i møde - og tænk på at hvis I venter og er så heldige at blive gravide ret hurtigt, så får I et sommerbarn 

Anmeld

19. maj 2012

Miss-86

Ja, men det er bare så svært..

Især når min veninde skal føde om 2 måneder og hun er yngre end mig.. Har slet ikke kunnet glæde mig på hendes vegne. For havde det sådan at det bare skulle have været mig..

Anmeld

19. maj 2012

Wimmie

Miss-L86 skriver:

Ja, men det er bare så svært..

Især når min veninde skal føde om 2 måneder og hun er yngre end mig.. Har slet ikke kunnet glæde mig på hendes vegne. For havde det sådan at det bare skulle have været mig..

Men det gavner jo ikke nogen af jer at tænke sådan - tænkt på hvor ked du ville være hvis din omgangskreds ikke kunne glæde sig på dine vegne. 3 måneder er ikke lang tid, det er en overskuelig fremtid

Anmeld

19. maj 2012

Miss-86

Ja, men det ved jeg oss godt og har også dårlig samvittighed over det, men jeg kan ikke selv styre det

Anmeld

19. maj 2012

foto på lærred

Pas på med ikke at presse kæresten. Hvis han allerede nu føler han har gået på kompromi med at starte op til september, så kan det ende med han føler sig endnu mere presset, hvis du bliver ved med at nævne det.

Anmeld

19. maj 2012

MorDk

Kan godt forstå du vil have et barn!

Det er ikke for at gnide salt i såret... og jeg håber også for jer at den sidder der i første hug! MEN I kan risikerer at der går måneder og måske helt op til 1 år før der er BID! 

Jeg vil helt klart sige.... NYD jeres tid sammen nu... og NYD den sommer I går i møde... Til september starter Projekt Baby....  Se frem til det! Glæd dig over det! 3 måneder går hurtigt *S*

Når først baby kommer så har tid en helt anden betydning! 

Nyd det du har LIGE nu... og glæd dig over livet...*S*

...og se frem til det helt igennem fantastiske I sammen skal opleve...*S* Du bliver nød til at tænke positivt. ALT andet ødelægger dig/jer!! 

Held & Lykke med det hele *S*

Anmeld

19. maj 2012

Mettefpigen

Jaaaa ved godt at mange siger det men ja! Nyd tiden inden projekt baby starter... Nyd sommeren, varmen, koncerter og hvad der nu ellers er... For når baby kommer så er der ikk meget tid til så meget andet  Og lad være at pres på meget på med manden, for hvis du siger at han ikk er klar til baby, så er det nok heller ikk lige nu at du skal blive gravid.... Nyd tiden med hinanden, og glæd dig til september

Anmeld

20. maj 2012

Miss-86

Tak I har alle ret.. Må bare tage mig sammen og lade det ligge, især når vi har aftalt projekt baby til september..Og lade emnet ligge og ikke presse. Synes bare det er underligt, han har det sådan , når han er gået med til at det blir til september, vi går igang.

Og jaa, jeg ved godt at der kan gå længe før man bliver gravid, derfor er jeg også stoppet med p-piller i god tid, for at komme ind i min egen cyklus igen også er jeg startet med folinsyre.. Det er hvad jeg kan gøre lige pt.

Men tak, prøver at nyde sommeren og få tiden til at gå stærkt.. Og nyde ham, selvom vi har nydt hinanden i 8 år

Anmeld

20. maj 2012

Vidunderligeunger

hvordan ved din kæreste at han er klar om 3 mdr ? det er jo ikke såå langt ud i fremtiden tænker jeg.

men ellers som de andre siger  - veeeent! og nyd hiinanden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.