Hvor er det svært at vente. Vil have en lille en NU.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

FruK

Hvordan ved I at din kæreste er klar til september, når han ikke er nu? 

Pas på du ikke presser ham for meget, så det mest er dit projekt. 

Mht dine veninder, så kan jeg sagtens forstå, at det er svært, når de har noget, som du gerne vil have. Men holder man af hinanden, så kan man også glæde sig på hinandens vegne - også selvom tingene ikke går helt som man gerne ville have for en selv.

Jeg kan fortælle dig, at jeg havde termin samtidig som en bekendt til november. Jeg aborterede, og hun har nu den fineste, runde mave, kan mærke liv og har lige været til scanning og set sin lille, perfekte baby. Når jeg snakker med hende eller skriver på Facebook så pakker jeg min ærgrelse over min egen situation væk og glæder mig på hendes vegne. 

Det er ærgerligt for dig selv, hvis du ikke kan det. Det ville jeg blive ked af som veninde.

Håber for dig, at du bliver gravid med det samme, men desværre er det ikke altid sådan det går - og så tror jeg at det bliver hårdt for dig at vente på, hvis du skal have det sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Wimmie

MAJ*MOR skriver:

hvordan ved din kæreste at han er klar om 3 mdr ? det er jo ikke såå langt ud i fremtiden tænker jeg.

men ellers som de andre siger  - veeeent! og nyd hiinanden  

Nu kan  jeg ikke  svare på kærestens vegne, men jeg har stået i samme situation som ham; jeg følte mig ikke klar men min mand var SÅ klar, så vi fastsatte en deadline, for så havde jeg x-antal måneder til at forberede mig mentalt - jeg tror det er dét der betyder noget for nogle folk...
Det kan jo være man lige har nogle ting man rigtig gerne vil nå at gøre inden man går igang  

Anmeld

20. maj 2012

Missq4

hejsa

jeg kan bestemt godt følge dig og har selv været der men vi har heller ikke været klar til at skulle ha en mere og havde det enligt lidt sådan at de to vi har er ved at være så store nu at de kan det meste selv og man kan helt andre ting med dem. men på den anden side har jeg været skruk længe for på den anden side vil jeg gerne ha en lille efternøler og det har været super svært at være sammen med venner og familie som havde små men jeg har så de gange vi har været sammen med dem nydt at jeg kunne få styret lidt af min lyst selv om det ikke blev beder når man så kom hjem men prøv om du kan vende din venindes snart kommende guldklump til noget godt så kan du måske for styret din lyst lidt ind til i selv skal i gang

Anmeld

20. maj 2012

foto på lærred

FruK skriver:

Jeg kan fortælle dig, at jeg havde termin samtidig som en bekendt til november. Jeg aborterede, og hun har nu den fineste, runde mave, kan mærke liv og har lige været til scanning og set sin lille, perfekte baby.

Anmeld

20. maj 2012

FruK

foto på lærred skriver:

Tak. 

Anmeld

20. maj 2012

JH12

En ting er ihvertfald sikker, det hjælper ikke at presse din kæreste, for de skal selvfølgelig også være klar- og mænd er bare ikke altid lige så ivrig som vi er. Jeg måtte vente i 2 år før min kæreste overhovedet var til at snakke med om projekt baby.
Men efter han fik 'lov' at blive klar i hans tempo, så har han også
Været helt fantastisk igennem graviditeten og særligt efter vores datter kom til verden for 10 dage siden. Havde jeg presset på den gang, var jeg enten blevet single eller alene mor (for han var ikke klar), så det var vente tiden værd og du skal jo 'kun' vente 3 måneder .

Anmeld

20. maj 2012

Bruus

MorDk skriver:

Kan godt forstå du vil have et barn!

Det er ikke for at gnide salt i såret... og jeg håber også for jer at den sidder der i første hug! MEN I kan risikerer at der går måneder og måske helt op til 1 år før der er BID! 

Jeg vil helt klart sige.... NYD jeres tid sammen nu... og NYD den sommer I går i møde... Til september starter Projekt Baby....  Se frem til det! Glæd dig over det! 3 måneder går hurtigt *S*

Når først baby kommer så har tid en helt anden betydning! 

Nyd det du har LIGE nu... og glæd dig over livet...*S*

...og se frem til det helt igennem fantastiske I sammen skal opleve...*S* Du bliver nød til at tænke positivt. ALT andet ødelægger dig/jer!! 

Held & Lykke med det hele *S*

Lige præcis 

Anmeld

21. maj 2012

Miss-86

Tak for alle svarene, I har ret.. Jeg må tænke på andre ting og ikke presse mere på.

Jeg har faktisk lige snakket med ham om, hvordan det kan være at han gerne vil til september, når han slet ikke er klat og han siger at i første omgang, så er han gået med til det for min skyld.. Og det synes jeg også er en stor ting, altså at gå med til det for min skyld.. Men vi elsker hinanden, så vi må begge gå på kompromis, det har jeg også gjort jeg har haft lyst i 1 ½ år, til at komme igang

Anmeld

29. maj 2012

Darling<3

Miss-L86 skriver:

Tak for alle svarene, I har ret.. Jeg må tænke på andre ting og ikke presse mere på.

Jeg har faktisk lige snakket med ham om, hvordan det kan være at han gerne vil til september, når han slet ikke er klat og han siger at i første omgang, så er han gået med til det for min skyld.. Og det synes jeg også er en stor ting, altså at gå med til det for min skyld.. Men vi elsker hinanden, så vi må begge gå på kompromis, det har jeg også gjort jeg har haft lyst i 1 ½ år, til at komme igang

Ej hvor har jeg bare ondt af din kæreste - han bliver så meget skubbet ud i DIT projekt - tænk at han ærligt siger til dig at han har sagt ja, for at gøre dig glad Og det er du bare lykkelig over - hvorfor?? Din kæreste vil jo ikke have børn før om ca 2 år..!

I dine andre tråde fortæller du også lystigt om hvordan du har fået jeres aftale i hus , synes du at det er fair overfor din kæreste???

Hvis du elsker din kæreste , så venter du til han er klar - og acceptere ventetiden - ellers synes jeg at du skal komme videre og finde en der er lige så klar som dig selv - det var måske mere vejen frem for dig..

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Nej, skubbet ud i det er han ikke, han har selv et valg. Han er ikke gået med til det, hvis han ikke ville. Desuden er det ikke synd for min kæreste, for hverken dig eller nogle andre kender os eller vores forhold. Og det er jo ligesom lidt svært at skrive alt her.

Desuden har han i det 1 ½ år vi har snakket om det med børn, blevet ved med at sige 2 år, og det kan jeg jo ikke blive ved med at bruge til noget.. Sidste år sagde han at han ville vente 2 år og i år siger han at han vil vente 2 år, er det måske fair overfor mig ???

Jeg har hørt flere sige til deres kæreste at nu stoppede de med deres p-piller, uden varsel. Også kunne kæresten gøre sig klar fra dag - dag eller han kunne skride.

Her har min kæreste tid til og gøre sig mentalt klar.

Prøv at læse hvad Wimmie skriver..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.