Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: jeg lover lige at komme med en update han er blevet meget meget meget mere frisk
jeg lover lige at komme med en update han er blevet meget meget meget mere frisk
Dejligt at høre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellamor skriver: jeg syntes 8 uger er MEGET tidligt at fjerne hvalpe OG killinger fra deres mor og søskende.. den skulle have blevet der til den var mindst 12 uger gammel. der er det altså bevist at en hund er stor nok til at komme væk fra sin mor... det er simpelthen fordi at jeres hvalp ikke er klar...
jeg syntes 8 uger er MEGET tidligt at fjerne hvalpe OG killinger fra deres mor og søskende.. den skulle have blevet der til den var mindst 12 uger gammel. der er det altså bevist at en hund er stor nok til at komme væk fra sin mor...
det er simpelthen fordi at jeres hvalp ikke er klar...
Det er ikke helt rigtig, hundehvalpe må tages fra deres mor når de er 8 uger, vores blev det og der har intet været
Kief31 skriver: Og hvor har du den erfarring fra? En hvalp bliver KUN mere usikker, ved at blive hjemme, efter den er fyldt 8 uger.. Jeg har arbejdet med hunde i mange år, og taler af erfarring.
Og hvor har du den erfarring fra? En hvalp bliver KUN mere usikker, ved at blive hjemme, efter den er fyldt 8 uger.. Jeg har arbejdet med hunde i mange år, og taler af erfarring.
Det er nu bare min mening, der er jo ligesom også nogle hunde der ikke er klar når de er 8 uger, nogle hunde er sikkert, men nogle er jo ikke klar. Jeg har haft hunde hele livet.
Norman skriver: Det er ikke helt rigtig, hundehvalpe må tages fra deres mor når de er 8 uger, vores blev det og der har intet været
Det er også min mening..
Anonym skriver: Det går bedre med humøret ihvertfald, men vi runder lige dyrelægen 14.45 i dag, for en sikkerheds skyld
Det går bedre med humøret ihvertfald, men vi runder lige dyrelægen 14.45 i dag, for en sikkerheds skyld
LilleLene skriver: Dejligt at høre
Update på vores lille hvalp på 8 uger.
Den blev desværre testet positiv for parasitter, så nu har vi fået noget til den lille basse, så han kan få det rigtig godt igen.
Hvor er det rart vi kom afsted !
Anonym skriver: Update på vores lille hvalp på 8 uger. Den blev desværre testet positiv for parasitter, så nu har vi fået noget til den lille basse, så han kan få det rigtig godt igen. Hvor er det rart vi kom afsted !
ja det var godt i kom afsted
Det lyder ikke normalt
Synes I skal få ham undersøgt, hvis Ikke I har gjort det endnu.
Vores hvalpe har altid været aktive, når vi har fået dem, leget en del, spist, sovet og besørget..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128