vi havde egentlig bestemt at navn, og taget det i brug, men!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Vidunderligeunger

Mor til Liva skriver:

Vil give de andre ret - selvfølgelig kan I lave det om

Hellere et navn som I sys passer til ham end at I kommer til at fortryde det senere... Jeres barn - jeres valg

En anden ting... må give dig ret i at drengenavne er svære... Her venter vi også en lillebror om ca 7 uger, og jeg har ikke et eneste navn som jeg er helt forelsket i - desværre

nej vel? Altså Karl kan jeg  godt lide, fordi min farbror hedder det og han er bare min yndlings onkel og han står fadder til mig, han betyder generelt meget for mig men hed han knud så ku jeg også li  det hehe

Jeg har som skrevet til Valle81 mange søde navne og mange navne som jeg egentlig godt ka li, men ikke som jeg vil kalde mit barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Carl-Emil's mor

MAJ*MOR skriver:

nu har jeg fortrudt vores valg.. Vi har under hele graviditeten kke kunne finde et navn og her bagefter er vi så blevet "enige" om et navn.. Men det er ikke enige som i det er vi bare RIGTIG glade for begge to, det er mere, jamen så skal han hedde det, for vi kan ik finde andre, agtigt..

Jeg kan faktisk ikke lide nogle drenge navne, synes ikke der er et navn som virkelig bare lyder rigtig godt, udover Karl, men det vil min kæreste overhovedet slet ikke høre tale om !!

Jeg luftede min fortrydelse for manden igår og vi er faktisk begyndt at snakke om andre navne, da han heller ikke var 100% sikker på at det skulle være det vi havde valgt..

Men kan man godt bare lige pludselig lave det om? Han er selvfølgelig ikke døbt endnu, og skal det først d. 10. juni, men vi har jo kaldt ham det og folk har skrevet tillykke med Oskar på kort osv.. 

Min farmor sagde igår at det da var lige meget om vi lavede det om, det var hurtigt glemt, det andet... 

De nye navne er enten Emil eller Mikkel.. hvor jeg hælder mest til Emil.. Karl Emil ville være det bedste, men jeg KAN ikke få det gennemført herhjemme :/ 

Bare sig Karl Emil nok gange så skal den nokGå igennem sådan var det her :p Knus mortil Carl-Emil der bare begyndte at kalde ham Carl-Emil i 2 mdr mens jeg var gravid så var der ikke andet han kunne hede

Anmeld

15. maj 2012

dorthemus

MAJ*MOR skriver:

nu har jeg fortrudt vores valg.. Vi har under hele graviditeten kke kunne finde et navn og her bagefter er vi så blevet "enige" om et navn.. Men det er ikke enige som i det er vi bare RIGTIG glade for begge to, det er mere, jamen så skal han hedde det, for vi kan ik finde andre, agtigt..

Jeg kan faktisk ikke lide nogle drenge navne, synes ikke der er et navn som virkelig bare lyder rigtig godt, udover Karl, men det vil min kæreste overhovedet slet ikke høre tale om !!

Jeg luftede min fortrydelse for manden igår og vi er faktisk begyndt at snakke om andre navne, da han heller ikke var 100% sikker på at det skulle være det vi havde valgt..

Men kan man godt bare lige pludselig lave det om? Han er selvfølgelig ikke døbt endnu, og skal det først d. 10. juni, men vi har jo kaldt ham det og folk har skrevet tillykke med Oskar på kort osv.. 

Min farmor sagde igår at det da var lige meget om vi lavede det om, det var hurtigt glemt, det andet... 

De nye navne er enten Emil eller Mikkel.. hvor jeg hælder mest til Emil.. Karl Emil ville være det bedste, men jeg KAN ikke få det gennemført herhjemme :/ 

Jeg er vild med navnet Villum...jeg får så.bare ikke flere børn, så det må du gerne få hvis det er

Anmeld

15. maj 2012

Faith

Altså jeg synes jo både Mikkel og Emil er fantastiske navne! Wonder why

Anmeld

15. maj 2012

Pigent

MAJ*MOR skriver:

Jeg synes godt i kan ændre det 

Jeg må sige jeg er med på Emil.

Anmeld

15. maj 2012

Vidunderligeunger

Faith skriver:

Altså jeg synes jo både Mikkel og Emil er fantastiske navne! Wonder why

hehe ja jeg tænkte godt på dig, da vi snakkede navne.. det slog mig så derefter a du vidst godt ku li navnet Alberte? men ku ik helt huske det..

Anmeld

15. maj 2012

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Jeg er vild med navnet Villum...jeg får så.bare ikke flere børn, så det må du gerne få hvis det er

er du sikker på det : ) ? og tak,  også et fint navn, bare en aaanelse for specielt til mig

Anmeld

15. maj 2012

Vidunderligeunger

Carl-Emil's mor skriver:

Bare sig Karl Emil nok gange så skal den nokGå igennem sådan var det her :p Knus mortil Carl-Emil der bare begyndte at kalde ham Carl-Emil i 2 mdr mens jeg var gravid så var der ikke andet han kunne hede

haha, den går desværre ikke :/

Anmeld

15. maj 2012

dorthemus

MAJ*MOR skriver:

er du sikker på det : ) ? og tak,  også et fint navn, bare en aaanelse for specielt til mig

Jep ikke flere bebser til mig

Anmeld

15. maj 2012

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Jep ikke flere bebser til mig

okay.. Måske nogen på gule plader (ingen kæreste ??)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.