Selvfølgelig kan I da lave det om. Og jeg tror også, at når I har det som I har, så vil I fortryde det senere hen, hvis IKKE I laver det om nu.
Min moster fik tilbage i 2001 sit første barn, min lille kusine. Hun kom fra start af til at hedde Melissa - et navn jeg iøvrigt elskede! Og hun blev døbt ret sent sådan som jeg husker. Men kort tid inden dåben ringede min moster til os og fortalte at de havde ombestemt sig med navnet, og hun skulle nu hedde Caroline i stedet for. De ombestemte sig, fordi de kunne mærke at det var for svært et navn (altså Melissa) for nabobørnene at sige, så jeg tror lidt de frygtede at hun ville få problemer med navnet senere.
I dag kan hun jo selvfølgelig ikke hedde andet end Caroline.....
Så tag at lave det om mens I stadig forholdsvis let kan.... og mht. kort, hvor der står tillykke med Oskar på, jamen herregud, hvad andet end en total morsom historie vil de blive for ham senere hen? 

Jeg synes Emil er et supersødt navn og passer rigtig godt til Alberte, da de begge er meget tidsløse navne
Mikkel kan jeg slet ikke lide, men er det det som er rigtigt for jer, så vælg det!
Anmeld