vi havde egentlig bestemt at navn, og taget det i brug, men!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Frk-Lotusblomst

MAJ*MOR skriver:

Så er det hermed bestemt!! Han kommer til at hedde Emil  

Tusind tak for jeres forståelse, troede jeg ville blive haglet ned med "det kan man da bare overhovedet ikk" osv

Men min mavefornemmelse er god nu. ahh

Svarer ikke lige jer alle sammen, men lige dem som jeg synes har spurgt om noget, eller kommenteret noget som jeg lige skal svare på

TILLYKKE MED JERES LILLE EMIL!:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Vinker

nu har jeg fortrudt vores valg.. Vi har under hele graviditeten kke kunne finde et navn og her bagefter er vi så blevet "enige" om et navn.. Men det er ikke enige som i det er vi bare RIGTIG glade for begge to, det er mere, jamen så skal han hedde det, for vi kan ik finde andre, agtigt..

Jeg kan faktisk ikke lide nogle drenge navne, synes ikke der er et navn som virkelig bare lyder rigtig godt, udover Karl, men det vil min kæreste overhovedet slet ikke høre tale om !!

Jeg luftede min fortrydelse for manden igår og vi er faktisk begyndt at snakke om andre navne, da han heller ikke var 100% sikker på at det skulle være det vi havde valgt..

Men kan man godt bare lige pludselig lave det om? Han er selvfølgelig ikke døbt endnu, og skal det først d. 10. juni, men vi har jo kaldt ham det og folk har skrevet tillykke med Oskar på kort osv.. 

Min farmor sagde igår at det da var lige meget om vi lavede det om, det var hurtigt glemt, det andet... 

De nye navne er enten Emil eller Mikkel.. hvor jeg hælder mest til Emil.. Karl Emil ville være det bedste, men jeg KAN ikke få det gennemført herhjemme :/ 

JA I kan godt lave navnet om eftersom han ikke er døbt endnu. Jeg synes bare det er så vigtigt at man er glad for det navn man har valgt til sit barn.

Åååh jeg er også vild med navnet Karl  men frygter også at min kæresten er imod. Vores søn vi har i forvejen hedder Niklas Emil, men i sin tid ville jeg netop gerne have ham til at hedde Karl Emil, men vi var ikke enige.....

Nu venter vi så en lillebror og åh det er svært med navn. Mit ønske er denne gang at han skal hedde Karl William, men igen tror jeg det bliver et problem at blive enige om det.....

Men der er mange navne der klinger godt med Emil. Feks Viktor Emil er sødt (hvis du spørger mig) Eller Mads Emil?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.