vi havde egentlig bestemt at navn, og taget det i brug, men!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

4kløver

Ja det kan du da godt. Husk bare at ringe til jeres gæster inden det er forsent. vis de nu køber i go tid.
Jeg var heller ikke sikker på min søn navn da jeg heller ikke kunne finde et.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Vidunderligeunger

4kløver skriver:

Ja det kan du da godt. Husk bare at ringe til jeres gæster inden det er forsent. vis de nu køber i go tid.
Jeg var heller ikke sikker på min søn navn da jeg heller ikke kunne finde et.

hehe ja det kan du have ret i

Anmeld

15. maj 2012

Valle81

Ahh søde

selvfølgelig kan i fortryde det er jeres barn og i kan jo ikke vælge et forkert navn pga et navn på kort

Men synes selv der er så mange smukke drengenavne

Anmeld

15. maj 2012

Lone Jakobsen

jeg vil give de andre ret... selvfølgelig kan i det

Anmeld

15. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Selvfølgelig kan i lave det om..

Det ville ejg uden tvivl gøre hvis min maveornemmelse fortalte mig at det var det!

Og så kunne det da være sjovt hvis i holdte det for jer selv helt indtil dåben og så ville folk bare være måbende.

Så virker det heller ikke som om i har fortrudt, men at i bare har givet et dæknavn så folk ikke skulle vide hvad han hed før dåben.. Altså hvis det bl.a. er folks reaktion over ændringen i er nervøse for.

Anmeld

15. maj 2012

Ciss

MAJ*MOR skriver:

nu har jeg fortrudt vores valg.. Vi har under hele graviditeten kke kunne finde et navn og her bagefter er vi så blevet "enige" om et navn.. Men det er ikke enige som i det er vi bare RIGTIG glade for begge to, det er mere, jamen så skal han hedde det, for vi kan ik finde andre, agtigt..

Jeg kan faktisk ikke lide nogle drenge navne, synes ikke der er et navn som virkelig bare lyder rigtig godt, udover Karl, men det vil min kæreste overhovedet slet ikke høre tale om !!

Jeg luftede min fortrydelse for manden igår og vi er faktisk begyndt at snakke om andre navne, da han heller ikke var 100% sikker på at det skulle være det vi havde valgt..

Men kan man godt bare lige pludselig lave det om? Han er selvfølgelig ikke døbt endnu, og skal det først d. 10. juni, men vi har jo kaldt ham det og folk har skrevet tillykke med Oskar på kort osv.. 

Min farmor sagde igår at det da var lige meget om vi lavede det om, det var hurtigt glemt, det andet... 

De nye navne er enten Emil eller Mikkel.. hvor jeg hælder mest til Emil.. Karl Emil ville være det bedste, men jeg KAN ikke få det gennemført herhjemme :/ 

Jeg vil sige, at det ikke er et problem, sålænge han ikke selv er begyndt at reagere på sit navn.

Anmeld

15. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg sagde under hele graviditeten at blev det en pige sku hun hedde Astrid, og en dreng sku han hedde Simon...

Nu har jeg droppet Simon
-og jeg fik en pige, som også fik navnet Astrid
Hun blev døbt 3 uger gammel, men den dag i dag kan jeg godt blive lidt ked af hun ikk kom til at hedde Astrid Kathrine...
Men det er der ikke noget at gøre ved,...

Men kan godt forstå dig mht alle kortene og alt det, men hvis I ikk føler Jer 100% sikker i det navn skal I da finde Jer et nyt!!

Anmeld

15. maj 2012

morbibi

MAJ*MOR skriver:

nu har jeg fortrudt vores valg.. Vi har under hele graviditeten kke kunne finde et navn og her bagefter er vi så blevet "enige" om et navn.. Men det er ikke enige som i det er vi bare RIGTIG glade for begge to, det er mere, jamen så skal han hedde det, for vi kan ik finde andre, agtigt..

Jeg kan faktisk ikke lide nogle drenge navne, synes ikke der er et navn som virkelig bare lyder rigtig godt, udover Karl, men det vil min kæreste overhovedet slet ikke høre tale om !!

Jeg luftede min fortrydelse for manden igår og vi er faktisk begyndt at snakke om andre navne, da han heller ikke var 100% sikker på at det skulle være det vi havde valgt..

Men kan man godt bare lige pludselig lave det om? Han er selvfølgelig ikke døbt endnu, og skal det først d. 10. juni, men vi har jo kaldt ham det og folk har skrevet tillykke med Oskar på kort osv.. 

Min farmor sagde igår at det da var lige meget om vi lavede det om, det var hurtigt glemt, det andet... 

De nye navne er enten Emil eller Mikkel.. hvor jeg hælder mest til Emil.. Karl Emil ville være det bedste, men jeg KAN ikke få det gennemført herhjemme :/ 

Jeg har også svært ved især drengenavne, men Karl Emil er da et skønt navn. Min ene søn hedder Claes-Christian, så synes jo selvfølgelig at Karl Emil (også selvom det er uden bindesteg) er skønt

Anmeld

15. maj 2012

maria_wlt

MAJ*MOR skriver:

det er j også det, og han ligner ikke en Oskar og navnet ligger bare ikke godt i min mund længere (ved det lyder underligt).. 

Nej det lyder SLET ikke underligt...

Hvis han IKKE er Oskar så skal han selvfølgelig ikke hedde det

BARE SKIFT.. Når i bliver enig....

Men vil nu sige til der er lidt langt fra Oskar til søde Emil navn...

Anmeld

15. maj 2012

Carina:-)

Vi havde valgt navnet William,men fortrød og valgte istedet Villads.-

Jeg er dødligeglad med om nogen undrede sig,det er vores barn og vores valg-Basta!

Personligt synes jeg Mikkel er et navn til en lille dreng,og ikke dur til når de bliver voksne,så jeg synes I skal vælge Emil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.