Sas1990 skriver:
Jeg var til første lægeundersøgelse i går og en af lægernes assitenter eller hvad de nu hedder, skulle tage en blodprøve på mig, men det kunne hun godt nok ikke finde ud af. Hun startede med højre i albuedehule, ved ikke lige hvad den hedder men hun ramte ikke en blodåre, men så tog hun i venstre side bare lidt længere nede, ca 5 cm fra albuedehulen og det gjorde godt nok ondt og kunne mærke i armen at hun tog blodet, det var godt nok en ulækker føelse. Hun brugte den undskyldning at mine blodåre er meget udtydelig, så hun kunne ikke finde dem og i Fredags var jeg på sygehuset og få taget en blodprøve i højre albuedehule og det gik bare som det skulle, hun kunne finde ud af det.
Uha ja, jeg kender ALT til dem der ikke kan finde ud af det - men jeg er nu heller ikke sød når jeg skal have taget blodprøver.
De sidste mange gange jeg har fået taget, er det i hånden! Med en BØRNENÅL. De kan ikke finde en åre der er god nok i mine albueled
I fredags blev det også med en børnenål, så jeg render rundt med det største lilla'e mærke og bule på min venstre hånd 
Jeg siger på forhånd, at jeg er svær at få en prøve fra - og det ender med at de alle opgiver
Jeg blev engang forbudt adgang på Holbæk Sygehus 
Anmeld