Læger der ikke kan finde ud af at tage blodprøver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Isaac's mor

Sas1990 skriver:

men at stikke 5 gange forkert det samme sted, kan ikke passe at sygeplejsker skal gøre spdan noget

Nej synes godt nok ogs det var for meget :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Sas1990

Sophie.Hammershøy skriver:

Nej synes godt nok ogs det var for meget :/

ja kan jeg godt forstå.

Anmeld

15. maj 2012

Clisolka

Sas1990 skriver:

Jeg var til første lægeundersøgelse i går og en af lægernes assitenter eller hvad de nu hedder, skulle tage en blodprøve på mig, men det kunne hun godt nok ikke finde ud af. Hun startede med højre i albuedehule, ved ikke lige hvad den hedder men hun ramte ikke en blodåre, men så tog hun i venstre side bare lidt længere nede, ca 5 cm fra albuedehulen og det gjorde godt nok ondt og kunne mærke i armen at hun tog blodet, det var godt nok en ulækker føelse. Hun brugte den undskyldning at mine blodåre er meget udtydelig, så hun kunne ikke finde dem og i Fredags var jeg på sygehuset og få taget en blodprøve i højre albuedehule og det gik bare som det skulle, hun kunne finde ud af det. 

Uha ja, jeg kender ALT til dem der ikke kan finde ud af det - men jeg er nu heller ikke sød når jeg skal have taget blodprøver. 

De sidste mange gange jeg har fået taget, er det i hånden! Med en BØRNENÅL. De kan ikke finde en åre der er god nok i mine albueled  I fredags blev det også med en børnenål, så jeg render rundt med det største lilla'e mærke og bule på min venstre hånd 

Jeg siger på forhånd, at jeg er svær at få en prøve fra - og det ender med at de alle opgiver  Jeg blev engang forbudt adgang på Holbæk Sygehus 

Anmeld

15. maj 2012

Miss Church

Bare for at forsvare hende lidt. Hende som tog blodprøven på dig hos din læge, var højst sandsynlig en sygeplejerske, mens hende som gjorde det på sygehuset er bioanalytiker. Hun er uddannet til det. Det er sygeplejersken ikke. 

Tror ikke hun gjorde det for at være ond mod dig, 

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

Miss Church skriver:

Bare for at forsvare hende lidt. Hende som tog blodprøven på dig hos din læge, var højst sandsynlig en sygeplejerske, mens hende som gjorde det på sygehuset er bioanalytiker. Hun er uddannet til det. Det er sygeplejersken ikke. 

Tror ikke hun gjorde det for at være ond mod dig, 

nej ved jeg godt men det gør godt nok ondt og den undskyldning hun kom med var lidt åndsvag synes jjeg

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

Babymor2010 skriver:

Uha ja, jeg kender ALT til dem der ikke kan finde ud af det - men jeg er nu heller ikke sød når jeg skal have taget blodprøver. 

De sidste mange gange jeg har fået taget, er det i hånden! Med en BØRNENÅL. De kan ikke finde en åre der er god nok i mine albueled  I fredags blev det også med en børnenål, så jeg render rundt med det største lilla'e mærke og bule på min venstre hånd 

Jeg siger på forhånd, at jeg er svær at få en prøve fra - og det ender med at de alle opgiver  Jeg blev engang forbudt adgang på Holbæk Sygehus 

haha okay. Vidste ikke man kunne få børnenåle

Anmeld

15. maj 2012

Miss Church

Sas1990 skriver:

nej ved jeg godt men det gør godt nok ondt og den undskyldning hun kom med var lidt åndsvag synes jjeg

Det er nu meget reelt. Nogle har tydlige åre og er nemme at stikke i. Andre har utydlige åre og er sværre at stikke i. Sådan er det bare. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.