Læger der ikke kan finde ud af at tage blodprøver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

B&J

Sas1990 skriver:

jeg får hedeture og kvalme, hver gang også hvis de ikke kan finde ud af det er da bare ikke et plus. Ville sige jeg ikke er bange for nåle som sådan da jeg har huller i ørene og tungen, næsen og læben men det har kun taget et sekund, bare det var så vel med at tage blodprøver.

hihihihi jeg har også 6 huller i ørne og en i tungen men blodprøver eller et drop i hånden hold nu kæft jeg bliver sååå syg når jeg skal have det jeg ville ønske jeg kunne bare gøre det men hold da ophun er også begynd med bare at snakke med mig stille og roligt inden jeg skal ha taget blodprøve hihihihi for at få mig faldt lidt ned hun ved jeg er såå bange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Sas1990

Line - med Bobben skriver:

Vær glad for at du ikke har fået taget blodprøve 5 gange dagligt i samme arm DET gør nuller.. I sær når det var hver dag i 2.5 mdr..

Jeg har også prøvet at få taget blodprøver på håndryggen (heller ikke et hit) bagsiden af håndledet.. Gør også jævnt ond.. Og midt på underarmen.. :s 

De der blodprøver er ikke for sjov..

Sidste gang jeg skulle ha taget endte det med at de stak mig et par gange fordi man nærmest ikke kan se mine blodårer pga arvæv (efter alle de gamle stik) og det endte med at jeg besvimede og kastede op.. Super lækkert.. Men det der med blodprøver det er bare ikke mig..  

ej puha da, det håber jeg ikke kommer til at opleve. men mener bare at sådan noget skal de kunne gøre i søvne, for det er godt nok ubehagelig og hver gang har jeg fået kvalme og hedeture.

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

B&J skriver:

hihihihi jeg har også 6 huller i ørne og en i tungen men blodprøver eller et drop i hånden hold nu kæft jeg bliver sååå syg når jeg skal have det jeg ville ønske jeg kunne bare gøre det men hold da ophun er også begynd med bare at snakke med mig stille og roligt inden jeg skal ha taget blodprøve hihihihi for at få mig faldt lidt ned hun ved jeg er såå bange

heh det er godt hun så snakker til dig, jeg har så en veninde, der har bestemt sig at blive bloddonor, hatten af for det men det kan jeg godt nok ikke.

Anmeld

15. maj 2012

Aabye

De skal jo altså lære det... Det er ikke alle der er lige gode til det.. Og de bliver jo ikke bedre af at stikke i appelsiner :p Griner.. 

Anmeld

15. maj 2012

B&J

Sas1990 skriver:

heh det er godt hun så snakker til dig, jeg har så en veninde, der har bestemt sig at blive bloddonor, hatten af for det men det kan jeg godt nok ikke.

ja hatten af for hende jeg syntes det er så fedt man kan det

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

Line - med Bobben skriver:

De skal jo altså lære det... Det er ikke alle der er lige gode til det.. Og de bliver jo ikke bedre af at stikke i appelsiner :p Griner.. 

hehe nej det er jo det

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

B&J skriver:

ja det synes jeg os og den nål de bruger til bloddonor er vist længere end den de bruger til blodprøver.

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

B&J skriver:

ja det synes jeg os og den nål de bruger til bloddonor er vist længere end den de bruger til blodprøver.

Anmeld

15. maj 2012

B&J

Sas1990 skriver:

føj ja så er det godt jeg ikke er det da tror jeg godt nok de kan finde mig på gulvet

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

B&J skriver:

føj ja så er det godt jeg ikke er det da tror jeg godt nok de kan finde mig på gulvet

ja det samme her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.