Læger der ikke kan finde ud af at tage blodprøver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Troldemommi

Bid det i dig

Det er jo ikke bevidst de prøver at forvolde dig smerte, de gør det så godt de kan, det er også svært at finde mine blodårer men det er bare en af de ting her i livet man bare må leve med.

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Isaac's mor

Lægen ude fra Næstved sygehus stak mig forkert 5 gange i træk... 5 gange!!!!
Det gjorder SÅ ondt, fordi hun gjorder det samme sted, plus hun begyndte på "ej hva sker der?" "det her har jeg aldrig prøvet før" , sådan helt panik agtig... var famne ved at skide i bukserne  begyndte bare at tude lige så snart jeg havde sat mig ud i bilen

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

Tauf skriver:

Jeg er ligesom dig også svær at stikke i. De stikker tit også 4-5 gange, ved mig er det tit sygeplejerskerne det gør det og når de så ikke kan henter de lægen. Og de giver ikke op og så er det at de begynder at dreje nålen AV AV AV AV AV

Jeg er også blevet sendt på sygehuset nogle gange for de gør det for det meste i første hug:-) Men de gør det jo også 1000 gange hver dag:-)

av da.

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

Månsson skriver:

Som regel er sygeplejersker bedre til at tage blodprøver end læger, jeg beder altid efter en anestesi sygeplejerske (staves) hvis det er på sygehuset da der nærmest ikke er nogle der kan ramme mine, har sågar prøvet og blive stukket i begge arme, hænder og fødder uden held Kunne ikke gå i en uge efter fordi mine fødder var så hævet.. Men nu ved jeg efterhånden selv hvor de ska ramme og hva de ska gøre, så jeg vejleder dem he he

fødder det har jeg ikke hørt om, men sygehuset er som regel os bedst men ondt gør det i hvert fald når de stikker forkert.

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

VIPpigen skriver:

Jeg har selv sovende blodåre, i mange år har diverse læger stukket både 3 og 4 gange ved hver albue-hule...
Det var først for et par år siden at min læge var træt af heletiden at stikke forkert at hun begyndte at tage den på siden af håndledet. Så i laaaang tid har jeg fået taget prøver for enden af tommelfingeren, lige der hvor håndledet knækker.

Jeg er heldigvis ikke bange for nåle. Men det er møg irriterende når jeg altid har uret på min højre arm, og det er den de bedst kan finde...

årh træls da, men ville gernelære noget af dig med ikke at være bange for nåle

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

Monica P skriver:

Bid det i dig

Det er jo ikke bevidst de prøver at forvolde dig smerte, de gør det så godt de kan, det er også svært at finde mine blodårer men det er bare en af de ting her i livet man bare må leve med.

Monica

det ved jeg godt men de kan ikke passe at de stikker forkert flere gange ved andre der har skrevet her inde men håber heller ikke jeg skal opleve det mere en en gang for det gør godt nok ondt.

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

Sophie.Hammershøy skriver:

Lægen ude fra Næstved sygehus stak mig forkert 5 gange i træk... 5 gange!!!!
Det gjorder SÅ ondt, fordi hun gjorder det samme sted, plus hun begyndte på "ej hva sker der?" "det her har jeg aldrig prøvet før" , sådan helt panik agtig... var famne ved at skide i bukserne  begyndte bare at tude lige så snart jeg havde sat mig ud i bilen

men at stikke 5 gange forkert det samme sted, kan ikke passe at sygeplejsker skal gøre spdan noget

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Sas1990 skriver:

fødder det har jeg ikke hørt om, men sygehuset er som regel os bedst men ondt gør det i hvert fald når de stikker forkert.

Det er os kun når der ikke er mere at stikke i i armene de begynder med fødderne Ja lidt gør det da

Anmeld

15. maj 2012

klmf

Man må da håbe, at når du finder en profession at arbejde med at du så er 100% perfekt til alting og ikke skal arbejde med mennesker, der er så forskellige og konstant byder på overraskelser og individuelle forskelle, når du åbenbart mener man kan kræve det af læger og sygeplejersker

(Ironi kan forekomme)

Anmeld

15. maj 2012

Sas1990

Månsson skriver:

Det er os kun når der ikke er mere at stikke i i armene de begynder med fødderne Ja lidt gør det da

når okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.