Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MortilElias2010 skriver: Måske en afstemning hvor vi kan krydse dagene af hvor vi kan? Så kan vi se hvor mange der er på de forskellige dage.. eller hmm det er vist på fb man kan det...
Måske en afstemning hvor vi kan krydse dagene af hvor vi kan? Så kan vi se hvor mange der er på de forskellige dage.. eller hmm det er vist på fb man kan det...
Man kan godt, men så skal jeg lave en helt ny tråd, så jeg tror bare jeg tæller op når alle har meldt tilbage.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
trunte24 skriver: Jeg kan kun d. 10 af de foreslåede dage Det lyder som en god idé med børnenes jord. Men jeg er heller ikke helt sikker på hvor det er. Tror også det er børnenes hus jeg kender til.
Jeg kan kun d. 10 af de foreslåede dage Det lyder som en god idé med børnenes jord. Men jeg er heller ikke helt sikker på hvor det er. Tror også det er børnenes hus jeg kender til.
Godt at møde en sjældefrænde i denne forbindelse he he.
Mette. skriver: Hvad siger i til 2, 3, 9 eller 10 juni? Og er alle med på ideen om at mødes på legepladsen "børnenes jord" i Århus C?
Hvad siger i til 2, 3, 9 eller 10 juni?
Og er alle med på ideen om at mødes på legepladsen "børnenes jord" i Århus C?
Jeg skal nok ligge et kort ind når vi har fundet en dag og alle har svaret på om de er med på det bliver der. Skriver dig på til d. 10 og vender tilbage med en endelig dato senere.
HeidiØ skriver: Helt klart 9. eller 10. ..
Helt klart 9. eller 10. ..
Det kunne godt se ud som om det skal være d. 9 eller 10 så. Skriver du ikke lige til dem som du skrev måske gerne ville med? Synes der er et par stykker som ikke har skrevet i tråden endnu i hvertfald.
Jeg vil også meget gerne med jeg har en datter på snart 1½ mdr, hun er nok ikke til så meget leg men vi vil gerne komme og holdes med selskab.
Hva dag bliver det? Hvis det er vedtaget..?
PT skriver: Hvis det er den 9. eller den 10., vil jeg gerne med.Jeg har to børn
Hvis det er den 9. eller den 10., vil jeg gerne med.Jeg har to børn
Jeg skriver dig på de 2 dage.
Camilla Jensen skriver: Jeg vil også meget gerne med jeg har en datter på snart 1½ mdr, hun er nok ikke til så meget leg men vi vil gerne komme og holdes med selskab. Hva dag bliver det? Hvis det er vedtaget..?
Det er super.
Det er ikke vedtaget endnu, men den 2, 3, 9 eller 10 alt efter hvor mange der kan en af dagene. Hvornår kan i? så skriver jeg dig på den dag, også melder jeg tilbage med den dag hvor flest kan.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128