Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sandra09 skriver: Jeg vil også gerne med jeg er klar den 9-10
Jeg vil også gerne med jeg er klar den 9-10
JEg skriver dig på de 2 dage også.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette. skriver: JEg skriver dig på de 2 dage også.
Mette. skriver: Det er super. Det er ikke vedtaget endnu, men den 2, 3, 9 eller 10 alt efter hvor mange der kan en af dagene. Hvornår kan i? så skriver jeg dig på den dag, også melder jeg tilbage med den dag hvor flest kan.
Det er super.
Det er ikke vedtaget endnu, men den 2, 3, 9 eller 10 alt efter hvor mange der kan en af dagene. Hvornår kan i? så skriver jeg dig på den dag, også melder jeg tilbage med den dag hvor flest kan.
Jeg kan ikke d. 9 juni men ellers er de andre dage ledige
Camilla Jensen skriver: Jeg kan ikke d. 9 juni men ellers er de andre dage ledige
Super - umiddelbart er der mest stemning for d. 10, så indtil videre kan du godt krydse den af i kalenderen.
Mette. skriver: Hvad siger i til 2, 3, 9 eller 10 juni? Og er alle med på ideen om at mødes på legepladsen "børnenes jord" i Århus C?
Hvad siger i til 2, 3, 9 eller 10 juni?
Og er alle med på ideen om at mødes på legepladsen "børnenes jord" i Århus C?
jeg ka desværre kun 3. juni af de datoer men der er jeg klar
Giraffen skriver: jeg ka desværre kun 3. juni af de datoer men der er jeg klar
Umiddelbart tror jeg desværre det bliver d. 10, der er hvertfald flest på den dag indtil videre, men jeg skriver dig på d. 3 og vender tilbage med en endelig dato.
Hvorfor bor jeg ikke i Århus???
twinboys skriver: Hvorfor bor jeg ikke i Århus???
Det er også lidt for dårligt du ikke gør det. Men du er velkommen alligevel!
Mette. skriver: Det er også lidt for dårligt du ikke gør det. Men du er velkommen alligevel!
Ja, helt ærligt?! Hvorfor gør du ikke det? Kunne være fedt hvis du var med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128