Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ayasmor skriver: Hvis det kan passe den dag (har eksamen i Juni) så vil jeg gerne med, forudsat at lidt ældre børn også kan komme med
Hvis det kan passe den dag (har eksamen i Juni) så vil jeg gerne med, forudsat at lidt ældre børn også kan komme med
Hvad siger i til 2, 3, 9 eller 10 juni?
Og er alle med på ideen om at mødes på legepladsen "børnenes jord" i Århus C?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aisha skriver: Jeg vil meget gerne, men kender ingen herfra har en tumling på 19 måneder
Jeg vil meget gerne, men kender ingen herfra har en tumling på 19 måneder
Silas&Mille skriver: Hvis datoen passer ind i vores planer herhjemme, kunne det godt tænkes jeg også gerne vil være med sammen med Silas og Mille Der er jo ikke langt fra Skanderborg til Århus
Hvis datoen passer ind i vores planer herhjemme, kunne det godt tænkes jeg også gerne vil være med sammen med Silas og Mille
Der er jo ikke langt fra Skanderborg til Århus
trunte24 skriver: Siger det samme som mage af de andre. Hvis jeg kan den dag det bliver, vil jeg også meget gere med. Hvis der nu er godt vejr den dag, kunne vi evt være i uni parken i stedet for en cafe, hvis der er stemning for sådan noget picnic noget Tror nemlig min drens ville synes det er kedligt på en cafe inde i byen, hvis vi skal være der mere end ½ time. Han er 19 måneder. Line
Siger det samme som mage af de andre. Hvis jeg kan den dag det bliver, vil jeg også meget gere med.
Hvis der nu er godt vejr den dag, kunne vi evt være i uni parken i stedet for en cafe, hvis der er stemning for sådan noget picnic noget
Tror nemlig min drens ville synes det er kedligt på en cafe inde i byen, hvis vi skal være der mere end ½ time. Han er 19 måneder.
Line
Tullen85 skriver: Vi vil også gerne... Så håber vi der kommer flere end sidste gang jeg tilmeldte mig hvor jeg stod alene og ventede og ingen kom haha..
Vi vil også gerne... Så håber vi der kommer flere end sidste gang jeg tilmeldte mig hvor jeg stod alene og ventede og ingen kom haha..
MortilElias2010 skriver: Jeg er også frisk sammen med min søn på 28 måneder - sådan løst - hvis det passer ind i planerne herhjemme. Har et ønske om at det ikke bliver 1.2. Og 3. juni da vi er på hotelophold for at fejre vores bryllupsdag og forhåbentligt genfinde mere gnist mellem de voksne herhjemme Vil også foretrække at vi er ude. Både Elias og jeg ville få pip af at sidde og glo på en cafe - vi bor lidt udenfor Tørring ved Vejle. Kunne jo lave samkørsel måske... ?
Jeg er også frisk sammen med min søn på 28 måneder - sådan løst - hvis det passer ind i planerne herhjemme. Har et ønske om at det ikke bliver 1.2. Og 3. juni da vi er på hotelophold for at fejre vores bryllupsdag og forhåbentligt genfinde mere gnist mellem de voksne herhjemme Vil også foretrække at vi er ude. Både Elias og jeg ville få pip af at sidde og glo på en cafe - vi bor lidt udenfor Tørring ved Vejle. Kunne jo lave samkørsel måske... ?
HeidiØ skriver: COOL piger! Jeg stemmer også for det der børnelegeplads, Mette, selvom jeg ikke ved hvad det er hihi!
COOL piger! Jeg stemmer også for det der børnelegeplads, Mette, selvom jeg ikke ved hvad det er hihi!
Eddy skriver: Jeg vil også med!! Langtfra Holstebro, men ellers ku vi lave en overnatningsordning igen hehe
Jeg vil også med!! Langtfra Holstebro, men ellers ku vi lave en overnatningsordning igen hehe
Tullen85 skriver: Jeg har ferie de næste 13 uger så alle dage er lige gode for os :-)
Jeg har ferie de næste 13 uger så alle dage er lige gode for os :-)
Det er super - så venter jeg bare lige og ser hvad de andre siger også melder jeg tilbage med en dato.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128