Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Annemor... skriver: Hvor er jeg træt af at jeg ikke bor tættere på Århus
Hvor er jeg træt af at jeg ikke bor tættere på Århus
Det er også ærgeligt. Det kunne være hyggeligt hvis i kom.
Hvad siger i til 2, 3, 9 eller 10 juni? Og er alle med på ideen om at mødes på legepladsen "børnenes jord" i Århus C?
Hvad siger i til 2, 3, 9 eller 10 juni?
Og er alle med på ideen om at mødes på legepladsen "børnenes jord" i Århus C?
1, 2 & 3 juni er udelukket for mit vedkommende. Vi er på hotelophold i Rebild bakker da vi har 1 års bryllupsdag (som beskrevet i indlægget) Men den 10. juni kan vi godt
Ved dog ikke hvor Børnenes Jord er, det er ikke Børnenes Hus der her menes, vel?
Ellers skal jeg lige have adressen til gps'en
Mette. skriver: Det er også ærgeligt. Det kunne være hyggeligt hvis i kom.
MortilElias2010 skriver: 1, 2 & 3 juni er udelukket for mit vedkommende. Vi er på hotelophold i Rebild bakker da vi har 1 års bryllupsdag (som beskrevet i indlægget) Men den 10. juni kan vi godt
Jeg har dig på til d. 10 indtil videre så. Så må vi se hvad resten kan.
Ligemget hvad håber jeg i får et rigtig dejligt hotelophold de første dage i juni - det lyder skønt.
Mette. skriver: Jeg har dig på til d. 10 indtil videre så. Så må vi se hvad resten kan. Ligemget hvad håber jeg i får et rigtig dejligt hotelophold de første dage i juni - det lyder skønt.
Tak, det er også giftefolk tiltrængt så ser også frem til en god oplevelse.
Håber meget der er stemning for den 10. juni
Mette. skriver: Hvad siger i til 2, 3, 9 eller 10 juni? Og er alle med på ideen om at mødes på legepladsen "børnenes jord" i Århus C?
Leneur skriver: Som udgangspunkt kan jeg begge weekender men helst om lørdagen...
Som udgangspunkt kan jeg begge weekender men helst om lørdagen...
Jeg holder dig på 2 og 9 indtil videre så. Vender tilbage så snart alle har givet lyd fra sig.
Måske en afstemning hvor vi kan krydse dagene af hvor vi kan? Så kan vi se hvor mange der er på de forskellige dage.. eller hmm det er vist på fb man kan det...
Jeg kan kun d. 10 af de foreslåede dage Det lyder som en god idé med børnenes jord. Men jeg er heller ikke helt sikker på hvor det er. Tror også det er børnenes hus jeg kender til.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128