Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eddy skriver: Jeg vil også med!! Langtfra Holstebro, men ellers ku vi lave en overnatningsordning igen hehe
Jeg vil også med!! Langtfra Holstebro, men ellers ku vi lave en overnatningsordning igen hehe
Du skal da med, ja!! Det var hyggeligt med overnatning sidst, så dig og Sara er velkommen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Du skal da med, ja!! Det var hyggeligt med overnatning sidst, så dig og Sara er velkommen
Super så er sára og jeg også friske
Hvad siger i til 2, 3, 9 eller 10 juni?
Og er alle med på ideen om at mødes på legepladsen "børnenes jord" i Århus C?
Mette. skriver: Hvad siger i til 2, 3, 9 eller 10 juni? Og er alle med på ideen om at mødes på legepladsen "børnenes jord" i Århus C?
Jeg kan bedst d. 2 eller 3 da jeg har arbejdsweekend d. 9-10
Frk-Lotusblomst skriver: Jeg kan bedst d. 2 eller 3 da jeg har arbejdsweekend d. 9-10
Super.
Vi ser lige hvad de andre er i stemning for, så må vi tage den dag der er flest der kan.
Mette. skriver: Super. Vi ser lige hvad de andre er i stemning for, så må vi tage den dag der er flest der kan.
_-Kathrine-_ skriver: Jaaaaaa
Jaaaaaa
Frøken J. skriver: Jeg vil gerne med!
Jeg vil gerne med!
Giraffen skriver: jeg er også klar dog tror jeg allerede vores juni er ved at være lidt fyldt - men hvis vi kan så er jeg med
jeg er også klar dog tror jeg allerede vores juni er ved at være lidt fyldt - men hvis vi kan så er jeg med
Leneur skriver: Er tumlinger også velkomne? For hvis vi kan er jeg da også klar.
Er tumlinger også velkomne? For hvis vi kan er jeg da også klar.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128