36+0 og træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

LilleLene

Mira0911 skriver:

Floooot mave.... Hehe kan godt li' at du står og børster tænder... 

hehe tak

Ja var bare så træt, og mit mål er at få taget billed hver gang jeg går ind i en ny uge, så måtte det jo blive mens jeg alligevel var ved et spejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

hehe, er det lidt utålmodighed jeg kan fornemme ?

hehe hvis den bare kommer til termin passer det bare perfekt

Slet ingen utålmodighed hos mig, hvis det stod til mig gik jeg tre uger over termin så jeg blev student først føler mig slet ikke gravid, trods kæmpe mave og meget livlig baby hehe...
Men tilgengæld er alle andre omkring mig skide utålmodige hehe..

Anmeld

17. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Slet ingen utålmodighed hos mig, hvis det stod til mig gik jeg tre uger over termin så jeg blev student først føler mig slet ikke gravid, trods kæmpe mave og meget livlig baby hehe...
Men tilgengæld er alle andre omkring mig skide utålmodige hehe..

kan godt følge dig

Jeg er blevet mega utålmodig, men den skal stadig ikke kigge frem før jeg har "pause" mellem eksamenerne

eller hvis det går skidt til en eksamen, må vandet godt gå imens, så tager jeg den om

Anmeld

17. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

kan godt følge dig

Jeg er blevet mega utålmodig, men den skal stadig ikke kigge frem før jeg har "pause" mellem eksamenerne

eller hvis det går skidt til en eksamen, må vandet godt gå imens, så tager jeg den om

Hehe ja jeg satser også på mundtlig matematik hvis det går skidt så er det der han skal komme haha...

Men er da heldogvis ikke utålmodig endnu, synes det er så hyggeligt at være gravid

Anmeld

17. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

kan godt følge dig

Hehe ja jeg satser også på mundtlig matematik hvis det går skidt så er det der han skal komme haha...

Men er da heldogvis ikke utålmodig endnu, synes det er så hyggeligt at være gravid

Anmeld

17. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jeg ville ønske at have haft din graviditet så

Anmeld

17. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Jeg ville ønske at have haft din graviditet så

Jeg er godt nok også taknemmelig for at det er gået helt frit for alt.. Havde endda ikke rigtig noget kvalme i starten, det kunne holdes nede..
Og her 20 dage før termin går jeg 5 km på 56 min, det kan man da kun sige er en herlig graviditet

Anmeld

17. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jeg er godt nok også taknemmelig for at det er gået helt frit for alt.. Havde endda ikke rigtig noget kvalme i starten, det kunne holdes nede..
Og her 20 dage før termin går jeg 5 km på 56 min, det kan man da kun sige er en herlig graviditet

gider bare slet ikke høre om det

Det er folk som dig, der får folk til at glæde sig til at blive gravide, og så finder man ud af at det kan blive et helved

Anmeld

17. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

gider bare slet ikke høre om det

Det er folk som dig, der får folk til at glæde sig til at blive gravide, og så finder man ud af at det kan blive et helved

Jeg forstår heller ikke jeg ingen gener har haf når jeg er så lille.. Min krop må tydeligvis være go til at være gravid

Anmeld

17. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jeg forstår heller ikke jeg ingen gener har haf når jeg er så lille.. Min krop må tydeligvis være go til at være gravid

hehe, ja du er måske bare født til at være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.