36+0 og træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Hehe det er skidt

Men jernet har altså hjulpet her.. Jeg havde virkelig mørke rander under øjnene som er stort set forsvundet efter at have taget ekstra jern i en lille uges tid

ej hvor dejligt det har virket så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

ej hvor dejligt det har virket så godt

jah jeg lignede jo en der ik havde sovet i månedsvis trods jeg sover mange timer hver dag Det var lidt skræmmende til sidst, derfor jeg gav jernet en chance

Anmeld

16. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

jah jeg lignede jo en der ik havde sovet i månedsvis trods jeg sover mange timer hver dag Det var lidt skræmmende til sidst, derfor jeg gav jernet en chance

mit er heldigvis ikke så slemt

Anmeld

16. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

mit er heldigvis ikke så slemt

Så er det nok bare helt alm. graviditets-træthed

Anmeld

16. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Så er det nok bare helt alm. graviditets-træthed

ja

Anmeld

16. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Det forstår jeg godt

jeg var inde og se hvornår jeg skulle sættes igang hvis baby ikke kommer af sig selv

termin den 7. så er det plus 10 dage, den 17.  Det er så en søndag, så kan det først blive den 18. og jeg skal op i samfundsfag den 20.

Håber virkelig baby kommer inden

Ja det blir altså godt nok spændende at se hvornår de kommer...
Kan man ikke blive sat igang i en weekend? Det synes jeg da ellers at have hørt nogle blive?

Åh jeg skal deltage i eventyrløb imorgen hehe.. 5km gåtur... Er spændt på at se hvor lang tid det kommer til at tage så er jeg da fri for at tænke eksamen i den periode.. Og så går en veninde med mig, så vi skal rigtig hyggesnakke hehe

Anmeld

16. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ja det blir altså godt nok spændende at se hvornår de kommer...
Kan man ikke blive sat igang i en weekend? Det synes jeg da ellers at have hørt nogle blive?

Åh jeg skal deltage i eventyrløb imorgen hehe.. 5km gåtur... Er spændt på at se hvor lang tid det kommer til at tage så er jeg da fri for at tænke eksamen i den periode.. Og så går en veninde med mig, så vi skal rigtig hyggesnakke hehe

eeej det lyder hyggeligt
for at vejret bliver okay, og at der ikke kommer for mange plukveer

det står der på hjemmesiden for Viborg sygehus at hvis det er i en weekend, vil igang sættelsen ske den kommende hverdag

Anmeld

16. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

eeej det lyder hyggeligt
for at vejret bliver okay, og at der ikke kommer for mange plukveer

det står der på hjemmesiden for Viborg sygehus at hvis det er i en weekend, vil igang sættelsen ske den kommende hverdag

Tak ja det skal nok blive hyggeligt.. Måske det sætter gang i tingene dernede så han kommer tættere på termin end hvad han måske ellers ville ej gas...

Hmm måske har jeg hørt/forstået forkert så... Så må vi håbe din bebs kommer før!!!

Anmeld

16. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Tak ja det skal nok blive hyggeligt.. Måske det sætter gang i tingene dernede så han kommer tættere på termin end hvad han måske ellers ville ej gas...

Hmm måske har jeg hørt/forstået forkert så... Så må vi håbe din bebs kommer før!!!

hehe, er det lidt utålmodighed jeg kan fornemme ?

hehe hvis den bare kommer til termin passer det bare perfekt

Anmeld

16. maj 2012

Mira0911

Floooot mave.... Hehe kan godt li' at du står og børster tænder... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.