36+0 og træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.084 visninger
62 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

LilleLene

Er SÅ træt hele tiden, og får tit voldsomme plukveer

(ja så blev billedet lige under tandbørstningen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Er SÅ træt hele tiden, og får tit voldsomme plukveer

(ja så blev billedet lige under tandbørstningen)

Ih hvor er det altså en fin mavse du har
Og hvor elsker jeg dog at du står og børster tænder haha..

Er du gået på barsel? Vi har heldigvis læseferie fra imorgen eftermiddag.. Så kan jeg da slappe lidt af
Du skriver du får stærke plukkeveer, får du også somme tider kraftige/milde menssmerter?
Det døjer jeg nemlig meget med oveni den milliard plukkeveer jeg har efterhånden de er begyndt at nive lidt, men gør heldigvis ikke ondt som sådan, så går ud fra det er ok..

Anmeld

14. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ih hvor er det altså en fin mavse du har
Og hvor elsker jeg dog at du står og børster tænder haha..

Er du gået på barsel? Vi har heldigvis læseferie fra imorgen eftermiddag.. Så kan jeg da slappe lidt af
Du skriver du får stærke plukkeveer, får du også somme tider kraftige/milde menssmerter?
Det døjer jeg nemlig meget med oveni den milliard plukkeveer jeg har efterhånden de er begyndt at nive lidt, men gør heldigvis ikke ondt som sådan, så går ud fra det er ok..

taaak

Jeg gik på barsel i torsdags, men har jo været sygemeldt i 3 uger inden
Dejligt at du kan få lidt ro Hvornår kommer din første eksamen ?

Ja har præcis de samme smerter, dem som niver, er bare de værste synes jeg

Anmeld

14. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

taaak

Jeg gik på barsel i torsdags, men har jo været sygemeldt i 3 uger inden
Dejligt at du kan få lidt ro Hvornår kommer din første eksamen ?

Ja har præcis de samme smerter, dem som niver, er bare de værste synes jeg

Den første eksamen ligger den 25 så liiiige om lidt
Godt jeg ikke er ene om de "smerter"... Bare sjovt de er kommet nærmest fra dag til dag

Anmeld

15. maj 2012

merle2010

jeg er 35 + 2 og jeg er osse bare træt har sindsygt ondti bækkenet og kan ikke bevæge mig så meget mere....

jeg sover elendigt og har så ondt i lænden osse....

det er vel meget normalt... sådan var det osse med min datter, dog blevjeg først rigtig besværet i uge 38, men der varmin mave osse mindre end den er nu.. suk..

vi må holde uddddd.....

Anmeld

15. maj 2012

LotusCPH

Ja har de sidste dage stået op da ungerne vågnede kl6 og faktisk gået i seng igen og vågnet kl11-( gået i seng kl 22-23) - sådan helt stressagtigt med alt det jeg sku nå. Kommer så ud og ser manden og børnene bare hygger sig og laver bål i haven og snobrød - Ahh - Men ja sover også i ét væk og tungt - 

Har også nogle vilde jag og niv forneden - de gør lidt avs. og bliver voldsommere og voldsommere...så må vi se

fedt billede forresten hehe 

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Den første eksamen ligger den 25 så liiiige om lidt
Godt jeg ikke er ene om de "smerter"... Bare sjovt de er kommet nærmest fra dag til dag

nåårh ja det er rigtigt der har jeg også min

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

merle2010 skriver:

jeg er 35 + 2 og jeg er osse bare træt har sindsygt ondti bækkenet og kan ikke bevæge mig så meget mere....

jeg sover elendigt og har så ondt i lænden osse....

det er vel meget normalt... sådan var det osse med min datter, dog blevjeg først rigtig besværet i uge 38, men der varmin mave osse mindre end den er nu.. suk..

vi må holde uddddd.....

jaa, det fører jo noget dejligt med sig, alt den her ulendighed

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Ja har de sidste dage stået op da ungerne vågnede kl6 og faktisk gået i seng igen og vågnet kl11-( gået i seng kl 22-23) - sådan helt stressagtigt med alt det jeg sku nå. Kommer så ud og ser manden og børnene bare hygger sig og laver bål i haven og snobrød - Ahh - Men ja sover også i ét væk og tungt - 

Har også nogle vilde jag og niv forneden - de gør lidt avs. og bliver voldsommere og voldsommere...så må vi se

fedt billede forresten hehe 

hehe tak

jeg er ikke så stresset over det jeg ikke når herhjemme, det kan man aaaaltid nå

Men mine eksamener ligger lige om hjørnet og har ingen energi til at få læst op på det og sådan

Anmeld

15. maj 2012

LotusCPH

Ja det kan jeg godt forstå - nej mente også stresset i henhold til at der er to unger og en mand at tage sig af - så sover jeg bare dagen væk, men må jo ha brug for det

Skønt vi er ved at nå så langt som plukveer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.