36+0 og træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Ja det kan jeg godt forstå - nej mente også stresset i henhold til at der er to unger og en mand at tage sig af - så sover jeg bare dagen væk, men må jo ha brug for det

Skønt vi er ved at nå så langt som plukveer  

her har jeg heldigvis kun en mand at tage mig af og så selvfølgelig min kat (Den er som et lille barn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

her har jeg heldigvis kun en mand at tage mig af og så selvfølgelig min kat (Den er som et lille barn)

Ja det ka også kræve sin kvinde  

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Ja det ka også kræve sin kvinde  

Anmeld

15. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

nåårh ja det er rigtigt der har jeg også min

Det er lige gået op for mig at det allerede er næste uge :/ aaaarghhhh så går det sku løs..

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Det er lige gået op for mig at det allerede er næste uge :/ aaaarghhhh så går det sku løs..

jaa :/ det er ikke en rar tanke, det stresser mig lidt

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Er SÅ træt hele tiden, og får tit voldsomme plukveer

(ja så blev billedet lige under tandbørstningen)

Hehehe godt billede

Jeg har oz været plaget af træthed! Helt udmattet faktisk Jeg er så begyndt at tage en ekstra jernpille hver dag (Tager hemo-jern hvor der ik er meget ekstra i hver pille) og det hjælper faktisk her! jeg sover stadig mange timer men jeg er mere frisk når jeg er vågen, den der udmattethed er helt forsvundet

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Hehehe godt billede

Jeg har oz været plaget af træthed! Helt udmattet faktisk Jeg er så begyndt at tage en ekstra jernpille hver dag (Tager hemo-jern hvor der ik er meget ekstra i hver pille) og det hjælper faktisk her! jeg sover stadig mange timer men jeg er mere frisk når jeg er vågen, den der udmattethed er helt forsvundet

jeg tager faktisk slet ikke alle de vitaminpiller

Det gik godt med dem i starten, men så efter noget tid glemer jeg dem bare

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jeg tager faktisk slet ikke alle de vitaminpiller

Det gik godt med dem i starten, men så efter noget tid glemer jeg dem bare

Kan anbefale dig noget jern så

Det er helt normalt at blive træt når man lider af jernmangel og man har jo mere blod nu og kroppen arbejder hårdere på at pumpe det igennem kroppen Er sikker på det vil tage meget af din træthed

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Kan anbefale dig noget jern så

Det er helt normalt at blive træt når man lider af jernmangel og man har jo mere blod nu og kroppen arbejder hårdere på at pumpe det igennem kroppen Er sikker på det vil tage meget af din træthed

jeg har også hemojern og masser af dem glemmer bare at tage dem

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jeg har også hemojern og masser af dem glemmer bare at tage dem

Jeg spiser jern til min frokost med et glas juice for bedre optagelse og så får jeg mine multivitaminer til aftensmaden for så husker jeg dem

Måske du kan køre dem ind som vane? Mine står fremme på spisebordet og nu er det bare en vane at tage dem før jeg spiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.