36+0 og træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jaa :/ det er ikke en rar tanke, det stresser mig lidt

Ja :/ så begynder ræset sku ... Men så er det tilgengæld også snart overstået PLUS vi får vores små guldklumper imens også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jeg spiser jern til min frokost med et glas juice for bedre optagelse og så får jeg mine multivitaminer til aftensmaden for så husker jeg dem

Måske du kan køre dem ind som vane? Mine står fremme på spisebordet og nu er det bare en vane at tage dem før jeg spiser

det gjorde jeg, de stod på spisebordet hvor vi spiser aftensmad HVER aften, og alligevel så jeg direkte forbi dem jeg er ringe til sådan noget

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ja :/ så begynder ræset sku ... Men så er det tilgengæld også snart overstået PLUS vi får vores små guldklumper imens også

hehe du har så evigt ret

her skal baby bare komme mellem den 2. og 17. juni, så går det ikke ind over nogle eksamener

Anmeld

15. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

hehe du har så evigt ret

her skal baby bare komme mellem den 2. og 17. juni, så går det ikke ind over nogle eksamener

Gid det var så let her hehe.. Jeg skal til mdt dansk dagen efter termin haha.. Spændende blir det vidst

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Gid det var så let her hehe.. Jeg skal til mdt dansk dagen efter termin haha.. Spændende blir det vidst

jeg har heldigvis ingen mellen den 1. og 20. og har jo termin den 7.

så jeg krydser fingre

Anmeld

15. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jeg har heldigvis ingen mellen den 1. og 20. og har jo termin den 7.

så jeg krydser fingre

Åh hvor er du dog heldig.. Gid det var mig :/

Anmeld

15. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Åh hvor er du dog heldig.. Gid det var mig :/

du har jo også lidt flere fag end mig

Anmeld

15. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

du har jo også lidt flere fag end mig

Ja men ku jeg da ogs bare lige have sådan en friperiode så ville det sku passe lidt bedre sammen

Anmeld

16. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ja men ku jeg da ogs bare lige have sådan en friperiode så ville det sku passe lidt bedre sammen

Det forstår jeg godt

jeg var inde og se hvornår jeg skulle sættes igang hvis baby ikke kommer af sig selv

termin den 7. så er det plus 10 dage, den 17.  Det er så en søndag, så kan det først blive den 18. og jeg skal op i samfundsfag den 20.

Håber virkelig baby kommer inden

Anmeld

16. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

det gjorde jeg, de stod på spisebordet hvor vi spiser aftensmad HVER aften, og alligevel så jeg direkte forbi dem jeg er ringe til sådan noget

Hehe det er skidt

Men jernet har altså hjulpet her.. Jeg havde virkelig mørke rander under øjnene som er stort set forsvundet efter at have taget ekstra jern i en lille uges tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.