træt og ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.807 visninger
45 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil INTET med dette indlæg - ud med mine frustrationer, nogle kærlige ord, gode råd what ever.. (Advarsel, det bliver langt og måske rodet der kan måske komme bandeord eller ord fra anden skuffe)

Til at starte med tænkte jeg skid hul i anonym, er ligeglad med om nogle fra familien er herinde, venner/veninder.. meen det var jeg så ikke alligevel

Nogle af jer ved nok hvem jeg er - andre gør ikke.. og sådan er det..

Jeg er bonus-mor, jeg er 22 år, blev bonus-mor som 20 årig, har altid elsket børn og glædet mig til jeg skulle have mine egne.. så da jeg mødte min kæreste og fik af vide at han havde 2 børn tænkte jeg LYKKE!!!

Den lykke er så blevet det rene helved! hver gang vi har dem har jeg lyst til at skride fra det hele! Ville ønske vi ikke havde dem!

De svarer igen, hører ikke efter, smadrer SAMTLIGE ting (med vilje)

(Nå ja de er 6 og 7) Vi har 200.000 skænderier/diskussioner med dem på en uge..

Man skal hele tiden være efter dem og holde øje med dem, den ene lyver konstant!

Min kæreste gør INTET... Den yngste fortalte lige at han havde været i kiosken med hans venner.. de må IKKE gå i kiosken og det ved han... siger kæresten noget? Nej..

Så har vi købt et modelervoks (staves) spil, det fik de da lige blandet sammen! (Vi havde været på tur hvor jeg tilbød om de var interesseret i at lege med modelervoks, det var de ihvertfald ikke!!) - HVORFOR FANDEN SKAL I SÅ ØDELÆGGE SPILLET!!!!!!!!

Så blev vi nødt til at sætte TV-tid til dem, TV'et betød ALT for den ældste, han kunne tude når vi slukkede eller sagde slut.. og han kunne sidde en HEL dag i weekenden - eller HELE weekenden faktisk morgen til senge tid og se tv...

Der er bare så pisse mange problemer og jeg gider snart ikke mere / kan snart ikke mere, glæder mig til de skal hjem til deres so af en mor! Så har jeg fred i noget tid!
Overreagerer jeg på nogle ting?? det gør jeg nok...

Undskyld mit ikke opmuntrende indlæg på denne fantastiske morsdag søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Bassemor<3

Synes så absolut ikke du kan være bekendt at skælde ud på børnene !! De er som de er fordi de er opdraget sådan !! Så må du enten tage del i opdragelsen, eller smutte. For det er hverkan fair overfor børnene eller din kæreste, eller deres so af en mor, at du er sådan indstillet. for det kommer der absolut ikke en god løsning ud af. . . Bum. .

Anmeld

13. maj 2012

Anonym trådstarter

Synes så absolut ikke du kan være bekendt at skælde ud på børnene !! De er som de er fordi de er opdraget sådan !! Så må du enten tage del i opdragelsen, eller smutte. For det er hverkan fair overfor børnene eller din kæreste, eller deres so af en mor, at du er sådan indstillet. for det kommer der absolut ikke en god løsning ud af. . . Bum. .

Så jeg skal bare se til?  

Og hvor har jeg skrevet at jeg har skældt ud??

Og så skal vores datter blive dele barn??? og folk siger lige at forældre ikke kæmper nok!!

Og indstillet hvordan?? at det er pisse svært at være bonusmor - som du ikke er???

Anmeld

13. maj 2012

Talbutikken

Anonym skriver:

Jeg vil INTET med dette indlæg - ud med mine frustrationer, nogle kærlige ord, gode råd what ever.. (Advarsel, det bliver langt og måske rodet der kan måske komme bandeord eller ord fra anden skuffe)

Til at starte med tænkte jeg skid hul i anonym, er ligeglad med om nogle fra familien er herinde, venner/veninder.. meen det var jeg så ikke alligevel

Nogle af jer ved nok hvem jeg er - andre gør ikke.. og sådan er det..

Jeg er bonus-mor, jeg er 22 år, blev bonus-mor som 20 årig, har altid elsket børn og glædet mig til jeg skulle have mine egne.. så da jeg mødte min kæreste og fik af vide at han havde 2 børn tænkte jeg LYKKE!!!

Den lykke er så blevet det rene helved! hver gang vi har dem har jeg lyst til at skride fra det hele! Ville ønske vi ikke havde dem!

De svarer igen, hører ikke efter, smadrer SAMTLIGE ting (med vilje)

(Nå ja de er 6 og 7) Vi har 200.000 skænderier/diskussioner med dem på en uge..

Man skal hele tiden være efter dem og holde øje med dem, den ene lyver konstant!

Min kæreste gør INTET... Den yngste fortalte lige at han havde været i kiosken med hans venner.. de må IKKE gå i kiosken og det ved han... siger kæresten noget? Nej..

Så har vi købt et modelervoks (staves) spil, det fik de da lige blandet sammen! (Vi havde været på tur hvor jeg tilbød om de var interesseret i at lege med modelervoks, det var de ihvertfald ikke!!) - HVORFOR FANDEN SKAL I SÅ ØDELÆGGE SPILLET!!!!!!!!

Så blev vi nødt til at sætte TV-tid til dem, TV'et betød ALT for den ældste, han kunne tude når vi slukkede eller sagde slut.. og han kunne sidde en HEL dag i weekenden - eller HELE weekenden faktisk morgen til senge tid og se tv...

Der er bare så pisse mange problemer og jeg gider snart ikke mere / kan snart ikke mere, glæder mig til de skal hjem til deres so af en mor! Så har jeg fred i noget tid!
Overreagerer jeg på nogle ting?? det gør jeg nok...

Undskyld mit ikke opmuntrende indlæg på denne fantastiske morsdag søndag

Undskyld mig meget, men med den holdning du har til dine bonusbørn, deres mor, så kan det ikke gøre andet end at gå galt..!

Anmeld

13. maj 2012

Lykke:)

Talbutikken skriver:

Undskyld mig meget, men med den holdning du har til dine bonusbørn, deres mor, så kan det ikke gøre andet end at gå galt..!

Anmeld

13. maj 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Så jeg skal bare se til?  

Og så skal vores datter blive dele barn??? og folk siger lige at forældre ikke kæmper nok!!

Selvfølgelig skal du ikke se til, du skal opdrage dem..

Hvis i har dem en uge af gangen, så er det ligeså meget jeres ansvar som moderen at opdrage, og er faderen ikke mand nok til at gøre det, så må du sq være det..

Børn har brug for retningslinjer, de har brug for at vide hvad der kommer konsekvenser ved, og de har brug for at man holder ved det..
Man skal ikke den ene dag sige at de ikke bare må tage i skabene, hvis de så godt må den anden dag (bare et eksempel)..

Man skal simpelthen holde ved sine ord, må han ikke gå i kiosken, så skal der være en konsekvens når han gør det, også selvom det er dg der skal give den..

Jeg kan også blive skide frustreret over min kæreste nogen gange, fordi han ikke altid ser på tingene som jeg gør, men jeg har bare bedst erfaring med at børnene ved hvor de har mig, de ved præcist hvad der tillades, og hvad der ikke tillades når det er mig der har ansvaret, og det samme ved min søn..

Til sidst, så vil jeg sige at du skal virkelig ændre indstilling angående børnenes mor, du kan ikke tillade dig at kalde hende for en so, tænk hvis det var dit barn der skulle deles og fars nye kæreste kaldte dig for en so, hvordan ville du så have det??
Børnene mærker HVER gang der er dårlig energi mellem forældrene, og det er bare slet ikke sundt for dem..

Anmeld

13. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg ytre ikke min mening om hende foran dem..

og som sagt vil jeg netop ha det bliver bedre her netop så mig og min kæreste kan blive sammen...

Anmeld

13. maj 2012

An&Jo

Anonym skriver:

jeg ytre ikke min mening om hende foran dem..

og som sagt vil jeg netop ha det bliver bedre her netop så mig og min kæreste kan blive sammen...

Selvom du ikke ytre det, så ved de det godt..
Børn har en 6 sans, og de kan med det samme mærke hvis der er negativitet i luften..

Anmeld

13. maj 2012

Anonym trådstarter

Selvom du ikke ytre det, så ved de det godt..
Børn har en 6 sans, og de kan med det samme mærke hvis der er negativitet i luften..

hmm jamen, vi tænker ik på hende.. altså når vi har dem, så er det bare os 5.. hun bliver ikke nævnt (af os)

ihh jeg ved ik- glem jeg oprettede det her... havde håbet på lidt gode råd eller trøst - what ever.. ik at blive haglet ned fordi det er hårdt for mig det her... uanset ordvalg og indstillinger m.m.

Anmeld

13. maj 2012

Bassemor<3

Anonym skriver:

Så jeg skal bare se til?  

Og indstillet hvordan?? at det er pisse svært at være bonusmor - som du ikke er???

Du skælder ud herinde, over børnene !!! og nej du skal ikke bare se til !! du skal Engagerer dig ! snak med din kæreste, fortæl ham at det går dig på, og gør noget aktivt selv for at ændre det ! det er ikke børnenes skyld når de ikke er ældre !

Du skal være indstillet på at gøre situationen bedre, for det bliver den ikke af at du sidder herinde og øffer, og nej, jeg er ikke bonusmor, men det behøver jeg heller ikke at være for at komme med en kommentar.

jeg tror du har set dig sur på situationen, børnene er trælse, deres mor er en so, og din kæreste gør ikke noget selv for at afhjælpe situationen.

Jeg synes du skal snakke med din kæreste og finde en løsning, for det her er absolut ingen løsning, løsningen kommer desuden kun hvis du er indstillet på at finde den !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.