træt og ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

FruK

Adrina skriver:

Det er jeg ked af at hører .

Har selv en bonus'datter der har været tæt på at ødelægge vores forhold. Det er bare ikke sjovt

Er det ikke mere de voksnes skyld, en barmets, hvis børnene får lov til det?

I dette tilfælde lyder det som om, far ( og måske mor) burde sætte nogle grænser for børnene.

Jeg ville nødig have at min søn fik lov til at opføre sig på den måde TS beskriver hos sin far og bonusmor. Børnene bliver jo en pestilens at være sammen med - ikke kun for bonusmor, men også for andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Adrina

FruK skriver:

Er det ikke mere de voksnes skyld, en barmets, hvis børnene får lov til det?

I dette tilfælde lyder det som om, far ( og måske mor) burde sætte nogle grænser for børnene.

Jeg ville nødig have at min søn fik lov til at opføre sig på den måde TS beskriver hos sin far og bonusmor. Børnene bliver jo en pestilens at være sammen med - ikke kun for bonusmor, men også for andre.

Både og. Børn er ikke dumme og ved udemærket hvordan de kan manipulere. Sorry, men har set det flere gange (både ved mig selv og andre).

Moderen til min bonus'datter har da gerne smidt brænde på bålet. Sidste år beskyldte datteren og moderen mig for at have slået, råbt og havde militærregler . Det var satme hårdt at få det smidt i hovedet! Især når det overhovedet ikke passede.

Anmeld

18. juli 2012

FruK

Adrina skriver:

Både og. Børn er ikke dumme og ved udemærket hvordan de kan manipulere. Sorry, men har set det flere gange (både ved mig selv og andre).

Moderen til min bonus'datter har da gerne smidt brænde på bålet. Sidste år beskyldte datteren og moderen mig for at have slået, råbt og havde militærregler . Det var satme hårdt at få det smidt i hovedet! Især når det overhovedet ikke passede.

Hold da op... det lyder voldsomt.

Nej, børn er slet ikke dumme - det er vi enige om. Jeg mener bare, at hvis de voksne opfører sig fornuftigt og sætter grænserne, så kommer det jo ikke derud.

Anmeld

18. juli 2012

Adrina

FruK skriver:

Hold da op... det lyder voldsomt.

Nej, børn er slet ikke dumme - det er vi enige om. Jeg mener bare, at hvis de voksne opfører sig fornuftigt og sætter grænserne, så kommer det jo ikke derud.

Det er vi helt enige i. Børn får det jo ikke ud af det blå. 

Opdragelse er satme vigtigt. 

Anmeld

18. juli 2012

Eliza

Jeg tror faktisk jeg ved hvem du er  Er lidt stolt for erstod blank når nogen går under cover   Og jeg Sys lige godt om dug selvom du sku ha luft

Jeg er selv bonusmor så jegkan altså sagtens følge dig!! 

Jeg håbe det løser sig. Er på fra mobil

Anmeld

18. juli 2012

babymus77

Anonym skriver:

tak  Det varmer

Som nogle af de andre siger, tror jeg ikke andre kan sætte sig ind i hvordan det kan være!!!! Men kan jegknus og kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.