Normalt, at ville fortsætte vægttab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

9510

Anonym skriver:

Hm, jeg synes desværre bare ikke, at der er så stor forskel på billederne fra før og nu. Jo, er blevet slankere i ansigtet, men er stadig noget træt af den kritiske mavedelle.. Har været ude og se efter nyt badetøj, men synes stadig jeg er for tyk til bikini.. 

Den har jeg så også, men har lært at "elske" den for den forsvinder aldrig på mig, så den er en del af mig og den er skyld i at jeg har 2 skønne unger

Ved sgu ikke lige hvordan man kommer af med den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Anonym trådstarter

9510 skriver:

Den har jeg så også, men har lært at "elske" den for den forsvinder aldrig på mig, så den er en del af mig og den er skyld i at jeg har 2 skønne unger

Ved sgu ikke lige hvordan man kommer af med den.

Jeg har ingen børn, så den burde ikke "hænge" endnu.. Øv øv, hvor er det træls. Har kronisk topmave - uanset hvor lille og tynd jeg har været har jeg altid haft topmave..

Anmeld

15. maj 2012

henh01

Anonym skriver:

Hvordan skulle det gøre, at jeg føler mig tyndere? Jeg ser kun alle dellerne, når jeg står foran spejlet.. 

Ja nu ser du måske alle dellerne, men som du vænner dig til synet af dig selv vil du accepterer at det er sådan du ser ud og elske den du er - uanset om du vejer 60 eller 100 kg Og jeg tror også at når du vænner dig til at se på din krop, vil du også se den reele dig.

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ja nu ser du måske alle dellerne, men som du vænner dig til synet af dig selv vil du accepterer at det er sådan du ser ud og elske den du er - uanset om du vejer 60 eller 100 kg Og jeg tror også at når du vænner dig til at se på din krop, vil du også se den reele dig.

Hm, jeg håber du har ret.. 

Anmeld

16. maj 2012

Meliora

Anonym skriver:

Mange tak  

Ved du, hvorfor hjernen ikke kan følge med?

Vil overveje dit råd, og passe på, at det ikke bliver sygeligt mht. vægttab. Jeg er som tidligere skrevet allerede opmærksom på det, og det er bl.a. derfor jeg har oprettet denne tråd. 

nope, ikke præcist. Men vil forestille mig det har noget at gøre med hjernens perception og vante tankemønstre...

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

nope, ikke præcist. Men vil forestille mig det har noget at gøre med hjernens perception og vante tankemønstre...

Hm, ja, det er svært at ændre vaner, men endnu sværere at ændre tanker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.