26+2 ! men med mange smerter! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Faith

Efter et hjertestop ville du ligge på intensiv og lægerne ville være over dig konstant. Du ville slet ik have mulighed for at være online og da heller ik have overskud til det. Er ked af det men tror ikke på den her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Anonym trådstarter

hej alle sammen har fået en god nyhed! 3 gang er lykkens gang wee jeg har 2 raske børn:-) dejligt med en mobil så man kan opdater gode nyheder, såvel som dårlige  

Takker gud, og andre for at måtte beholde dem!!! der er sket et mirakel! ikke mindst fordi jeg måtte leve men også fordi jeg måtte be gud om hjælp!! og med resultat! org jeg føler virkelig jeg har fået min drøm opfyldt! weeee.

Anmeld

12. maj 2012

Maise86

Anonym skriver:

hej alle sammen har fået en god nyhed! 3 gang er lykkens gang wee jeg har 2 raske børn:-) dejligt med en mobil så man kan opdater gode nyheder, såvel som dårlige  

Takker gud, og andre for at måtte beholde dem!!! der er sket et mirakel! ikke mindst fordi jeg måtte leve men også fordi jeg måtte be gud om hjælp!! og med resultat! org jeg føler virkelig jeg har fået min drøm opfyldt! weeee.

Det er da en god nyhed! Måske du skulle 'tilkendegive' hvem du er, så man kan mane mistroen i jorden

Men dejlige nyheder.

Ved de hvorfor du faldt om? Og må du så komme hjem nu?

Anmeld

12. maj 2012

Koen.

Faith skriver:

Efter et hjertestop ville du ligge på intensiv og lægerne ville være over dig konstant. Du ville slet ik have mulighed for at være online og da heller ik have overskud til det. Er ked af det men tror ikke på den her.

ts. er altså os ked af at sige det men det lyder bare vildt når du lige har været uden vejrtrækning i 17 minutter. så burde du da ligge og komme dig og ikke være på baby.dk.

men da fantastisk dit barn har det godt! men ja tror os bare man er ret påvirket af at der er såååå mange falske herinde nogen gange.

Anmeld

12. maj 2012

Lady Marion <3

Og halle-luja det da et kæmpe mirakel du ikke er blevet hjerneskadet også efter så mange minutter uden ilt   og dejligt begge børn lever efter at have været erklæret døde .. Der er helt sikkert en der holder hånden over jer

Anmeld

12. maj 2012

RiUL

Lady Marion <3 skriver:

Og halle-luja det da et kæmpe mirakel du ikke er blevet hjerneskadet også efter så mange minutter uden ilt   og dejligt begge børn lever efter at have været erklæret døde .. Der er helt sikkert en der holder hånden over jer

Anmeld

12. maj 2012

Ploffer

Jeg plejer ikke at blande mig i sådan noget her, men nu bliver jeg simpelthen nødt til at sige noget.....

Jeg synes ærlig talt at det er rigtig dårlig stil at rakke ned på denne person på denne måde som mange af jer gør....

Ja, det virker for godt til at være sandt og ja der var nogle uoverensstemmelser med om det drejer sig om 1 eller 2 børn...MEN hvorfor kan man ikke bare anmelde det til staff i fred og ro hvis man mener der er tale om en "faker"????

Hvis nu det viser sig at dette er en rigtig historie, så må der godt nok være nogle stykker herinde der må have røde ører

Prøv at tænke på hvor meget I rent faktisk sårer denne person i tilfælde af at det ikke er en faker

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

til jer der mener jeg kunne være hjerneskadet.. Jaaa. det kunne jeg! Men ikke den form som i snakker om!.. mine pus i maven er nok heller ikke sluppet for det.. men jeg valgte at gøre det her til en anonym pga flere ting.. har veninder her inde.. Bare så de ikke fik en chok! jeg har en grund til det.. Dem der ved det men det er jo ikke alle har også lovet at holde det for sig selv i et stykke tid.. Altså skal nok gøre mig ikke anonym når jeg har snakket med dem inden! så der har været en tanke bag det heletiden. min kæreste og jeg var ening om  vi må vente med at de kunne se det.. det var ikke for at såre jer på nogen måde men bare for ikke at blive ringet op af alle mulige.. Syns det er uansvarligt at fortælle det hele her... her er et klap til jer der sikkert ikke har sansygligvis ikke tænk på deres næste/venner/veninder.. det er en offeligt side...

Anmeld

12. maj 2012

Maise86

Anonym skriver:

til jer der mener jeg kunne være hjerneskadet.. Jaaa. det kunne jeg! Men ikke den form som i snakker om!.. mine pus i maven er nok heller ikke sluppet for det.. men jeg valgte at gøre det her til en anonym pga flere ting.. har veninder her inde.. Bare så de ikke fik en chok! jeg har en grund til det.. Dem der ved det men det er jo ikke alle har også lovet at holde det for sig selv i et stykke tid.. Altså skal nok gøre mig ikke anonym når jeg har snakket med dem inden! så der har været en tanke bag det heletiden. min kæreste og jeg var ening om  vi må vente med at de kunne se det.. det var ikke for at såre jer på nogen måde men bare for ikke at blive ringet op af alle mulige.. Syns det er uansvarligt at fortælle det hele her... her er et klap til jer der sikkert ikke har sansygligvis ikke tænk på deres næste/venner/veninder.. det er en offeligt side...

Du er meget velkommen til at skrive privat til mig hvis du har brug for en at snakke med uden at du bliver dømt som faker. Tænk hvor heldig du har været! Det er da et mirakel

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Du er meget velkommen til at skrive privat til mig hvis du har brug for en at snakke med uden at du bliver dømt som faker. Tænk hvor heldig du har været! Det er da et mirakel

tusinde tak! et kram til dig! jeg vil benytte mig af det når jeg kommer hjem:-) er glad for nogen herinde vil forstå eller prøve forstå.tak til dig/ jer der har prøvet at forstå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.