Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har så mange smerter er virkelig bange Jeg besvimede igår morges hvor kæresten var ude af den.. jeg var helt væk i 17min hvor jeg ikke træk vejret.. lægeambulancen og ambulancen kom.. men da jeg er på sygehuset kunne de ikke se noget tegn på at der var liv i barnet jeg er indlagt nu jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... jeg skal til scanning her kl 15 igen jeg er så bange og ked af det nogen der har oplevet det mit hjerte er knust selv min kæreste græder han siger det gør så ondt inde i ham.. og han har ellers aldrig været begejstret over jeg var gravid.. må sige jeg er så skidt. mangler nogen der kan hjælpe med af få tiden til at gå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jeg har så mange smerter er virkelig bange Jeg besvimede igår morges hvor kæresten var ude af den.. jeg var helt væk i 17min hvor jeg ikke træk vejret.. lægeambulancen og ambulancen kom.. men da jeg er på sygehuset kunne de ikke se noget tegn på at der var liv i barnet jeg er indlagt nu jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... jeg skal til scanning her kl 15 igen jeg er så bange og ked af det nogen der har oplevet det mit hjerte er knust selv min kæreste græder han siger det gør så ondt inde i ham.. og han har ellers aldrig været begejstret over jeg var gravid.. må sige jeg er så skidt. mangler nogen der kan hjælpe med af få tiden til at gå
Håber virklige det bedste .
Håber det bedste for jer alle tre!!
tak til jer der vil give mig et kram! det er sådan en underlig følelse må sige jeg er så skræmt!
ikke nogen der har prøvet noget lignende.. som kan kom med noget positivt
Hold da op.. sikke en omgang. Har ikke prøvet noget lignende, men ret vildt at du har været uden vejrtrækning i 17 min. Håber det bedste
Ayasmor skriver: Hold da op.. sikke en omgang. Har ikke prøvet noget lignende, men ret vildt at du har været uden vejrtrækning i 17 min. Håber det bedste
meget er os rystet..
Anonym skriver: meget er os rystet..
Hvad skete der? Blev du genoplivet, eller begyndte du at trække vejret igen af dig selv?
hvad min kæreste siger blev jeg genoplivet i ambulancen. husker det ikke overhovedet husker kun at jeg vågner til scanning hvor jeg så vågner til intet tegn på liv ved vores børn er nemlig gravid med tvillinger..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128