26+2 ! men med mange smerter! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.145 visninger
55 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg har så mange smerter er virkelig bange Jeg besvimede igår morges hvor kæresten var ude af den.. jeg var helt væk i 17min hvor jeg ikke træk vejret.. lægeambulancen og ambulancen kom.. men da jeg er på sygehuset kunne de ikke se noget tegn på at der var liv i barnet jeg er indlagt nu jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... jeg skal til scanning her kl 15 igen  jeg er så bange og ked af det nogen der har oplevet det mit hjerte er knust selv min kæreste græder han siger det gør så ondt inde i ham.. og han har ellers aldrig været begejstret over jeg var gravid..  må sige jeg er så skidt. mangler nogen der kan hjælpe med af få tiden til at gå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Nolle

Anonym skriver:

jeg har så mange smerter er virkelig bange Jeg besvimede igår morges hvor kæresten var ude af den.. jeg var helt væk i 17min hvor jeg ikke træk vejret.. lægeambulancen og ambulancen kom.. men da jeg er på sygehuset kunne de ikke se noget tegn på at der var liv i barnet jeg er indlagt nu jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... jeg skal til scanning her kl 15 igen  jeg er så bange og ked af det nogen der har oplevet det mit hjerte er knust selv min kæreste græder han siger det gør så ondt inde i ham.. og han har ellers aldrig været begejstret over jeg var gravid..  må sige jeg er så skidt. mangler nogen der kan hjælpe med af få tiden til at gå 

Håber virklige det bedste .

Anmeld

12. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Håber det bedste for jer alle tre!!

Anmeld

12. maj 2012

L&V

Anonym skriver:

Har ikke prøvet det du har været igennem, men ville ikke smutte uden et kæmpe til dig og din kæreste, for at alt er okay.

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

tak til jer der vil give mig et kram! det er sådan en underlig følelse  må sige jeg er så skræmt!

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

ikke nogen der har prøvet noget lignende.. som kan kom med noget  positivt

Anmeld

12. maj 2012

Ayasmor

Hold da op.. sikke en omgang. Har ikke prøvet noget lignende, men ret vildt at du har været uden vejrtrækning i 17 min. Håber det bedste

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Hold da op.. sikke en omgang. Har ikke prøvet noget lignende, men ret vildt at du har været uden vejrtrækning i 17 min. Håber det bedste

meget er os rystet.. 

Anmeld

12. maj 2012

Ayasmor

Anonym skriver:

meget er os rystet.. 

Hvad skete der? Blev du genoplivet, eller begyndte du at trække vejret igen af dig selv?

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

hvad min kæreste siger blev jeg genoplivet i ambulancen. husker det ikke overhovedet husker kun at jeg vågner til scanning hvor jeg så vågner til intet tegn på liv ved vores børn er nemlig gravid med tvillinger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.